۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

«مجله مهر» گزارش می‌دهد؛

رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون

رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون

کسر کمیسیون ۱۵ الی ۲۰ درصدی توسط اسنپ و تپسی از کرایه مسافران، باعث اعترض و گلایه سفیران آنها شده است؛ سفیرانی که معتقدند این شرکت‌ها علیرغم درآمد هنگفت، خدماتی به آنها ارائه نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله _ زهرا افسر، زینب رجایی: اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که «محمدعلی اسفنانی» سخنگوی سازمان تعزیرات به تاکسی‌های اینترنتی تذکر داد، گزینه «عجله دارم» را از روی نرم‌افزارهای خود حذف کنند. او بی‌پرده از این گزینه به عنوان مصداق گران‌فروشی یاد کرده بود.

بعد از این موضوع، گروه مجله مهر گزارشی تحت عنوان «من عجله ندارم!» در تاریخ دوم اسفند ۱۴۰۲ منتشر کرد که در آن به بیان شکایات مسافران تاکسی‌های اینترنتی پرداخت. مسافرانی که به دلایل مختلف از جمله شرطی شدن سفیران تاکسی‌های اینترنتی، نسبت به فعال کردن گزینه عجله دارم و افزایش بی حساب و کتاب قیمت سفرهای خود از آنها گلایه داشتند.

بعد از انتشار این گزارش، مخاطبان زیادی در قسمت نظرات به این مطلب واکنش نشان دادند. آنها رانندگان یا همان سفیران تاکسی‌های اینترنتی بودند که انتظار داشتند رسانه‌ها تریبون صدای‌شان باشد و گلایه‌ها و اعتراض‌هایشان را به گوش تصمیم‌گیرندگان برسانند.

پالایش نظرات درج شده حاکی از این بود که بیشتر این اعتراضات به میزان کمیسیون دریافتی توسط شرکت‌ها اعتراض دارند و آن را ناعادلانه می‌دانند. این در حالی است که شرکت‌های اسنپ و تپسی خود را حامی حقوق سفیران معرفی می‌کنند. به هر شکل، روزهای آخر سال ۱۴۰۲ خبر رسید گزینه «عجله دارم» از روی تاکسی‌های اینترنتی حذف شده است. بعد از این تصمیم، اعتراضات درباره شرایط نابسامان راننده‌های تاکسی‌های اینترنتی بالا رفت و برخی عنوان کردند حذف گزینه عجله دارم، به نفع مسافر نیست، اما راننده حتماً ضرر می‌کند!

حالا از گوشه و کنار هر از گاهی می‌شنویم ماجرای جدید تاکسی‌های اینترنتی این شده که اگر می‌خواهید سفر شما زودتر یک سفیر پیدا کند، باید گزینه «توقف دارم» را فعال کنید تا هزینه بیشتر، راننده را ترغیب کند شما را به عنوان مسافر خود بپذیرد. این موضوع گرچه فراگیر نیست اما گفت‌وگوها نشان می‌دهد برخی رانندگان به دلیل عدم رضایت از نرخ کرایه‌ها، از این قانون نانوشته‌ای کمک می‌گیرند. به نظر می‌رسد میزان دریافتی سفیران تاکسی اینترنتی، برای آنها به صرفه و قابل قبول نیست؛ به ویژه آنکه کمیسیون‌ها و جریمه‌هایی که شرکت از سفیران خود کسر می‌کند، فشار بیشتری به این گروه وارد می‌کند؛ گروهی که هیچ صنف رسمی برای حمایت از حقوق خود ندارد.

این بار، با توجه به گلایه‌های متعدد سفیران تاکسی‌های اینترنتی در این گزارش ماجرا را از سمت آن‌ها بررسی کرده‌ایم، کسانی که با مشکلات زیادی از جمله نرخ کم کرایه‌ها، درصد بالای کمیسیون، استهلاک بالای خودرو، ریسک تصادف، تورم و افزایش قیمت خدمات خودرو و سرویس، استرس افزایش قیمت بنزین و از همه مهم‌تر عدم برخورداری از قرارداد بیمه‌ای مواجه هستند. این مطلب مشخصاً به موضوع کمیسیون‌ها می‌پردازد.

رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون!

گردن باریک راننده‌ها در شهرهای کوچک

احتمالاً می‌دانید که شرکت‌های تاکسی اینترنتی، به ازای هر سفر مبلغی را به عنوان «کمیسیون» از مبلغ کرایه دریافت به حساب خود برداشت می‌کنند. کمیسیون شرکت اسنپ در حال حاضر بین ۱۵ تا ۲۰ درصد اعلام شده است؛ این یعنی از مجموع تمام سفرهایی که انجام می‌شود حدود یک پنجم نصیب شرکت می‌شود.

اسنپ منطق جالبی نسبت به محاسبه کمیسیون دریافتی از سفیران خود دارد و آن این است که درصد کمیسیون در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ ۱۵ درصد و در شهرهای کوچک حدود ۲۰ درصد محاسبه می‌شود. این در حالی است که سفیران تاکسی‌های اینترنتی در شهرهای کوچک درآمد بسیار کمتری دارند.

بدیهی است که نرخ کرایه در شهرهای بزرگ به مراتب بیشتر از نرخ کرایه در شهرستان‌ها است؛ به طور مثال سفر صد هزار تومانی برای راننده اسنپ در تهران، اصفهان یا حتی قم چندان دور از ذهن نیست و ممکن است در طول روز چند بار چنین فرصتی نصیب سفیران شود، اما در شهرهای کوچک‌تر و خلوت‌تر مثل کاشان یا ذرفول، میانگین نرخ کرایه کمتر از سی هزار تومان است و از همین مبلغ اندک باید کمیسیون یک پنجم نصیب شرکت شود. این معادله از نظر مدیران اسنپ کاملاً منصفانه به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد همین امر موجب کوچ رانندگان از شهرستان‌ها به تهران شده است. احتمالاً برای مسافران تاکسی‌های اینترنتی زیاد پیش آمده که در تهران یا سایر شهرهای بزرگ اسنپ یا تپسی گرفته‌اند که راننده غیربومی حتی خیابان‌های اصلی شهر را هم بلد نیست و پلاک غیربومی خودروی او نشان از آن دارد که برای درآمد بیشتر و پرداخت کمسیون کمتر به شهر بزرگ‌تری مهاجرت کرده است.

عرفان جوان بیست ساله دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از نرخ پایین کرایه در شهر خود گفته است. او می‌گوید: «کرایه یک مسیر نسبتاً طولانی در داخل شهر ۱۹ هزار تومان است. با کم کردن ۲۰ درصد کمیسیون، حدود ۱۵ هزار تومان برای راننده می‌ماند. برای چنین مبلغی حتی صرف نمی‌کند که کسی به ماشین خود استارت بزند!»

رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون!

۴ هزار و هفتصد میلیارد؛ فقط از کمیسیون!

مدتی پیش، وقتی سفیران تاکسی‌های اینترنتی درباره پرداخت کمیسیون‌های غیرمنصفانه گلایه‌های خود را شروع کردند، اسنپ خبر داد که در سال ۱۴۰۱ برخی سفیران خود را از پرداخت حق کمیسیون معاف کرده است. بنا بر ادعای اسنپ، این شرکت مبلغ ۶۲ میلیارد تومان از کمیسیون‌ها را دریافت نکرده و به نوعی آن را به سفیران خود بخشیده است.

این رقم، حتماً رقم قابل توجهی برای مخاطبان است تا گمان کنند اسنپ از بخش زیادی از درآمد خود صرف‌نظر کرده است؛ اما بد نیست بدانیم مجموع دریافتی این شرکت در ازای کمیسیون‌ها چقدر بوده که از ۶۲ میلیارد آن گذشته است. حساب و کتاب در این باره چندان کار راحتی نیست. برخلاف شرکت تپ‌سی که پس از ورود به بورس، ماهانه گزارش‌های مالی خود را منتشر می‌کند، اسنپ به بهانه غیربورسی بودن، از انتشار اطلاعات مالی خود خودداری کرده و فقط بخشی از آمار و ارقامی را می‌گوید که برای این برند، حکم تبلیغات را دارد. برای مثال مدیرعامل اسنپ گفته بود که این شرکت در بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور، سهم ۹۰ درصدی است.

با این حال همین آمار تبلیغاتی می‌تواند سرنخی برای آن باشد که درآمد این شرکت از محل کمیسیون‌ها به صورت تقریبی محاسبه شود. بر اساس اعلام تپسی سال ۱۴۰۱، مجموع گردش مالی این شرکت ۵۴۷ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۵۲۵ میلیارد آن از محل کمیسیون‌ها است. یک معادله ریاضی ساده که در دوره دبیرستان آن را آموخته‌ایم اینجا به کار می‌آید:

«شرکت تپسی ۵۲۵ میلیارد تومان از محل کمیسیون‌ها درآمد دارد. تپسی حدوداً ده درصد از کل بازار تاکسی اینترنتی را در اختیار دارد. اگر شرکت اسنپ ۹۰ درصد بازار تاکسی اینترنتی را در اختیار داشته باشد، اسنپ از کمیسیون‌ها چقدر درآمد دارد؟»

حل این معادله ساده، ما را به رقم چهار هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان می‌رساند؛ لازم به ذکر است این رقم در صورتی است که این شرکت فقط ۱۵ درصد کمیسیون دریافت کند. این در حالی است که میزان کمیسیون در برخی شهرها ۲۰ درصد محاسبه می‌شود. حال بار دیگر به مبلغی که اسنپ کمیسیون را به رانندگان خود بخشیده نگاهی می‌اندازیم: «۶۲ میلیارد تومان از حدود چهار هزار و هفتصد میلیارد تومان»؛ این یعنی حدود یک درصد! البته این درآمد به‌جز درآمدهای خرد همچون درآمد سوءپیشینه و سرویس تلفنی و سایر درآمدها در بخش تاکسی اینترنتی است.

خدمات اسنپ؛ به نام راننده به کام شرکت

اسنپ در مدت فعالیت خود ادعا کرده در قبال کمیسیونی که از رانندگان دریافت می‌کند، خدماتی را به آنها ارائه می‌دهد و این خدمات را در بخشی به عنوان «باشگاه رانندگان» اعلام کرده است. این باشگاه که برای استفاده رانندگان تاکسی اینترنتی و اسنپ‌باکس‌ها شکل گرفته است خدماتی نظیر اتوسرویس برای خودرو و موتورسیکلت، خدمات درمانی و فروش پوشاک را با تخفیفات دوره‌ای برای کاربران خود فراهم می‌کند.

سوال مهم این است که آنچه درباره ارائه این خدمات توسط مسؤولان اسنپ مطرح می‌شود با آنچه رانندگان و کاربران دریافت می‌کنند چقدر فاصله دارد. «محمد» جوانی حدوداً سی ساله و پدر دو فرزند است. او یکی از رانندگانی است که سه سال است به طور هم‌زمان برای اسنپ و تپسی کار می‌کند. از نظر او دریافت خدماتی که اسنپ برای رانندگان گذاشته به قدری «پیچیده» است که در این سه سال هنوز موفق به دریافت حتی یک لِنت تخفیف خورده هم نشده. با همه اینها او همچنان کار در تاکسی‌های اینترنتی را ترجیح می‌دهد چراکه معتقد است شرایط ثبت نام در تاکسی‌رانی بسیار سخت‌تر از مشکلاتی است که در اسنپ و تپسی دارد.

«امیرحسین» جوان سی ساله دیگری که پدر دو دختر است می‌گوید: «در فاصله زمانی که شغل خودم را از دست داده بودم، هر روز از صبح زود تا آخرین ساعت‌های شب اسنپ و تپسی می‌زدم. تجربه من این است که اگر خیلی خوش‌شانس باشی می‌توانی ساعتی ۷۵ هزار تومان با اسنپ کار کنی. البته این مبلغ، با احتساب کمیسیون شرکت و میزان خالصی دریافتی از مسافر است؛ اما هنوز هزینه بنزین، استهلاک خودرو، ناهار و دیگر موارد از این مبلغ کسر نشده است.» او به خبرنگار مهر یادآوری می‌کند که اگر خودرویی مانند پراید به صورت مداوم به عنوان تاکسی اینترنتی کار کند، تقریباً پنج میلیون تومان هزینه ماهانه دارد؛ لنت ترمز هر ماه و روغن موتور هر بیست روز باید تعویض شود.

او ادامه می‌دهد: «اگر روزی ۱۰ ساعت مسافر بزنید آخر شب ۷۵۰ هزار تومان نصیب‌تان می‌شود. اگر آن روز یک باک بنزین بزنید باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان از این مبلغ را برای بنزین هزینه کنید.»

رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون!

امیرحسین درباره اینکه هر باک بنزین برای راننده تاکسی اینترنتی چقدر درآمد دارد توضیح می‌دهد: «باز هم از روی تجربه شخصی خودم می‌گویم؛ هر باک، در بهترین حالت یک میلیون درآمد خالص درآمد دارد. البته مصرف بنزین به مدل ماشین و سلامت موتور و میزان مصرف سوخت خودرو بستگی دارد. بعضی از رانندگان خودروهای دوگانه‌سوز دارند و فقط با گاز مسافر می‌زنند بنابراین دغدغه قیمت بنزین را ندارند.»

این جوان سی ساله که حالا مدتی است شغل جدیدی پیدا کرده و کمتر روی تاکسی اینترنتی کار می‌کند، درباره خدماتی که اسنپ ادعا می‌کند به رانندگان خود ارائه داده، می‌گوید: «اینها خدمات نیست! آپشن برای راننده نیست! آپشن برای شرکت و سود بیشتر خودشان است. قیمت‌هایی که روی بخش «کارفیکس» و «کارپِی» در نرم‌افزار اسنپ برای رانندگان ارائه شده، اگر قیمت‌ها گران‌تر از بازار آزاد نباشد، حتماً ارزان‌تر نیست و در خوش‌بینانه‌ترین حالت معادل قیمت بازار آزاد است؛ آن هم در بالاترین سطح قیمت!»

مصداق‌هایی که می‌آورد، ادعای او را تأیید می‌کند: «خدمات‌شان چیست؟ کارواش! من اگر به پرایدم خیلی لطف کنم و ببرمش کارواش، هزینه روشویی و توشویی روی هم ۱۰۰ هزار تومان است. اسنپ قیمت گذاشته ۱۵۰ هزار تومان و من به عنوان راننده خوش‌شانس می‌توانم با تخفیف، فقط ۱۱۹ هزار تومان پرداخت کنم یعنی حدوداً بیست هزار تومان گران‌تر از قیمت واقعی. احتمالاً اسنپ هزینه انعام را هم برای ما حساب می‌کند!»

او درباره قیمت روغن موتور می‌گوید: «اکثر ما راننده‌ها به روغن موتورهایی که می‌فروشند اعتماد نداریم و از آشنا می‌خریم. اسنپ، روغن موتور ۱۰w-۴۰ چهار لیتری که به درد پراید می‌خورد را با قیمت ۵۳۳ هزار تومان ارائه کرده و با تخفیف هفت درصدی آن را ۴۹۹ هزار تومان می‌فروشد. در بازار آزاد، روغن موتور چهار لیتری ۱۰w-۴۰ به همراه تعویض، حدود ۴۵۰ الی ۴۶۰ هزار تومان هزینه دارد. در مورد لنت ترمز هم اوضاع تقریباً همین است.» پیگیری‌های خبرنگار مهر از چند تعمیرگاه تعویض روغنی حاکی از این است که آنچه امیرحسین درباره مقایسه قیمت‌ها گفته تقریباً دقیق بوده و قیمت‌های پیشنهادی، شاید فرصت سودآوری برای این شرکت باشد اما فرصت اقتصادی برای راننده‌ها نیست.

باز هم تعزیرات

دیروز، همزمان با آخرین مراحل جمع‌آوری اطلاعات و گفت‌وگوهای میدانی خبرنگار مهر با سفیران تاکسی‌های اینترنتی، خبر رسید که سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بار دیگر درباره این استارت‌آپ‌ها اظهاراتی داشته است. اسفنانی در نشست خبری روز گذشته گفت: «در مورد گزینه عجله دارم ابتدا مقاومتی شد ولی هر دو شرکتی که خدمات تاکسی اینترنتی به مردم ارائه می‌دادند از آن تمکین و گزینه را حذف کردند؛ احیاناً اگر افزایش قیمتی در این زمینه باشد گران‌فروشی جدید است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.»

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی همچنین تذکر داد که اگر گزینه «توقف دارم» بدون رعایت تعهد انجام شود باید بررسی شود و اگر تخلفش احراز شود، برخورد می‌شود. این تذکر نشان از آن دارد که راننده تاکسی اینترنتی کماکان در پی جبران کمیسیونی است که به شرکت می‌پردازد و می‌خواهد به نوعی میزان کرایه دریافتی از مسافر را به نفع خود افزایش دهد؛ راهکاری که البته به شرکت هم نفع می‌رساند و بعید است تصمیمی برای متوقف کردن آن داشته باشد.

علامت سوال‌ها درباره دریافت کمیسیون ۱۵ الی ۲۰ درصدی توسط شرکت‌ها، در نشست خبری سخنگوی سازمان تعزیرات هم خودنمایی کرد. اسفنانی در ادامه نشست خبری عنوان کرد: «اعلام شد متضرر اصلی حذف این گزینه (عجله دارم)، رانندگان هستند. با بررسی‌ها مشخص شد که رانندگان حدود ۱۵ درصد حق کمیسیون را به شرکت‌ها می‌دهند. اگر واقعاً این شرکت‌ها نگران راننده‌ها هستند و با توجه به آنکه خودرو متعلق به راننده است و سوخت از جیب آنها می‌رود و شرکت‌ها این ۱۵ درصد را فقط صرف هماهنگی دریافت می‌کنند، منصفانه نیست و باید آن را بررسی کنند.» او تاکید کرد که اگر شرکت‌ها نگران راننده‌ها هستند، از ۱۵ درصد کمیسیون خود کم کنند و به حقوق راننده‌ها اضافه کنند.

البته روشن است که یک شرکت‌ها برای پشتیبانی از کاربران و مصرف‌کنندگان خود، نیاز دارد تا سیستم کاری خود را حفظ کنند و ارتقا دهند. برای مثال شرکت اسنپ و تپسی باید هزینه زیادی برای پشتیانی نرم‌افزار و حفظ امنیت اطلاعاتی خود بپردازند و حفظ امنیت اپلیکیشن اطلاعات گسترده میلیون‌ها کاربر، به اصطلاح تخصصی «بیگ‌دیتا» یا «کلان‌داده» است که فارغ از بحث امنیتی، یک سرمایه ارزشمند در جهان اطلاعاتی امروز به شمار می‌رود. بنابراین شرکت‌هایی نظیر اسنپ و تپسی وظیفه دارند برای حفظ امنیت کاربران خود، هزینه کنند. با این حال، دی ماه سال گذشته خبر رسید یک گروه هکری به اطلاعات کاربران اسنپ‌فود دسترسی پیدا کرده است. هرچند اسنپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسؤولیت این ماجرا را بر عهده می‌گیرد اما بعد از آن هیچ توضیحی درباره اختلال و عواقب آن ارائه نشد.

با همه اینها، سوال سفیران تاکسی اینترنتی، اسنپ‌بایک‌ها، کسانی که خودرو یا موتورسیکلت خود را به عنوان سرمایه‌ای چند ده میلیونی تا چند صد میلیونی به کار گرفته‌اند، این است که دریافت حدود کمیسیون ۱۵ الی ۲۰ درصدی بر چه اساسی تعیین شده است؟ آیا این شرکت‌ها در ازای دریافت این مبالغ، وظیفه‌ای نسبت به ارائه خدمات واقعی و نه تبلیغاتی به رانندگان و موتورسواران خود ندارند؟ در شرایطی که خبری از بیمه کردن آنها نیست، آیا کسر کردن حدود یک پنجم از درآمد آنها عادلانه است؟

کد خبر 6079618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      کمیسیون آژانس های تاکسیرانی که خیلی درصدش بالاتر بود قدیما؛ هنوزم شهرهایی که تاکسی اینترنتی ندارن، حداقل ۵۰ درصد کرایه رو صاحب آژانس برمیداره
      • 🇮🇷 IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        آخر چرا چرت می گی 50 درصد کمسیون آژانس جنس چی مصرف می کنی
      • احمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        156 6
        50درصد؟؟!از کدوم شهر صحبت می‌کنی ؟بریم اونجا آژانس بزنیم
      • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        128 3
        هیچ گاه آژانس ها ۵۰ درصد از راننده کم نکردند ، میخوای یه چیزی بگی حداقل جوری بگو که یکم قابل باور باشه
      • فرزند اریایی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        116 2
        چرا چرت میگی من قبلا آژانس کار میکردم 13درصد میدادم.چایی قند..گاهی اوقات صاحب آژانس صبحونه رو هم میداد
      • فرشاد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        95 5
        خاستی ی چی بگی ... ۵۰ در صد کمیسیون و از کجات در اوردی
      • کاربر IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        56 3
        تو قشنگ مشخصه کارمنده اسنپ یا تپسی هستی اصلا کسی نگفت تو نظر بدی که
      • احمد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        38 1
        ساقیت رو معرفی کن
      • مهران IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        41 1
        حتما از خودشونی که حرف مفت میزنی
      • NL ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        35 1
        حرف مفت نزن تا سه سال پیش آزانس کار میکردیم ۲۰ درصد بود ۵۰ رو از کجات در. آوردی
      • ممد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        26 1
        داداش جنسی که میزنی خیلی اعلا هست ساقیت رو بگو منم از اوم بگیرم معلومه خیلی گرفته
      • رامین IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        22 0
        چرا چرت میگی ...
      • سعید RO ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        21 1
        عامو یه غلطی کرد بدبخت ولش کنید
      • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        7 38
        دقیقا همین بود احسنت. خدا پدر اسنپ بیامرزه ما را از این حاجی بازاری های آژانس ها راحت کرد
      • ایرانی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        34 2
        چرا حرف مفت میزنی آژانس ها ۲۰ درصد کمیسیون میگیرن کرایه هاشون هم هرساله افزایش پیدا می‌کنه مزدور اسنپ
      • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        15 0
        بیسواد
      • سید مهدی رضوی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        30 2
        پستت تو شرکت اسنپ و تپسی چیه که مجبوری دروغ به این گندگی رو بگی
      • میثم AE ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        23 1
        من خودم چند سال تاکسی تلفنی بودم. 15 درصد میگرفتن. تازه از یه مبلغ بالاتر 10 درصد میدادیم.
      • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        20 0
        اخه مجبورت کردن حرف بزنی چراحرف بیخودمیزنی چرادروغ میگی ۵۰درصدچرافکرمیکنی همه مثل خودت گوش مخملی هستن حرف نزنی نمیگن لالی من خودم اژانس بودم وهستم ۱۵درصدبودالان ۲۰درصدکردن ولی اب وچای وصبحانه وتلوزییون وکولرگازی همه مهیاست
      • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        1 4
        راست میگه ی اژانس میشناسم ۱۱۰ درصد میبره باور کن همه باهم اینجا ایرانه اینجا ایرانه
      • فرهاد IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        16 3
        شمام داری الکی میگی مشخصه ک خودتون آژانسی هستین، ۲۰ درصد کمیسیون شهری و ۱۰ درصد بین شهری میگرفتند و تو اوج ترافیک هم هیچ وقت ماشین نمی دادند والسلام، همین الان تهران تا قم رو آژاتس ماشین میده ۸۰۰ الی ۹۰۰ تومن اسنپ میزنه ۳۵۰ تومن از قم ب تهران ک زیر ۳۰۰ میزنه
      • مهدی RO ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        10 0
        من پنج سال آژانس کار میکردم خرمشهر روزی پنج هزار تومان به صاحب امتیاز میدادیم ولله
      • ولی اله IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        6 0
        پس حمالیش میمونه برای راننده
      • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        8 2
        احتمالا از عوامل بی انصاف تاکسی های اینترنتی هستی که میگی ۵۰ درصد کمیسیون مثلاً میخواید به مرگ بگیرید راننده ها به تب راضی شن
      • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        1 0
        50درصد ساقی کیه
      • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        3 0
        ساقیتو عوض کن
      • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        2 0
        صنعتی میزنی یا سنتی
      • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        1 0
        از موتوری جنس میگیری!؟!؟!؟!؟
      • ابی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        1 0
        نظر ندی کسی فکر نمیکنه لالی
      • علیرضا قیوم IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
        1 0
        سلام عزیزم ممکنه بفرمایید شما کدوم شهر بودی که ۵۰درصد کمیسیون پرداخت می‌کردی والا تا اونجایی که من بادم میاد پرداخت کمیسیون آژانس ۱۰ الی ۱۵درصد بود.اونم در تهران
    • اميرحسين IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      191 2
      به عنوان يك راننده اسنپ ميگم كه ظالمترين شركت اسنپه بيچاره كرده راننده ها با اين هزينه‌ها سرصام آور خودروبه بدترين و كمترين قيمت داره از راننده ها برده‌كشي نوين ميكنه حيف وهزاران حيف كه واقعا بخاطر نون زن وبچمون مجبوريم براي اين نامسلمونا كار كنيم واقعا انگار ماشينت گذاشتي وسط خيابون داري آتيش ميزني
      • علیرضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        75 2
        لعنت بر آدم دروغگو کجا آژانس ها 50 درصد ورمیدارن
      • NL ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        13 0
        واقعا درود به شرفت حق گفتی
      • رسول IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        12 3
        من تو آژانس کار میکردم.کمیسیونمم ۳۵درصد بود.وای یک مسیر که اسنپ بهم میداد ۴۰هزار تومن تو آژانس همون مسیر ۱۵۰هزار تومن بود.کمیسیون بالا در قبال کرایه منصفانه باشه ما هم استقبال میکنیم
    • شاهین ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      101 1
      باید کمیسیون رو کم کنن چه خبرههه 15 درصد من
      • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        89 1
        شهرستان ما که شده ۲۰درصد ... اونم با این نرخای دوزاری... یکماه هست که نشستم خونه ، چون شود کارنکردن با این نرخا از کارکردن با ضرر بیشتره
      • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        13 0
        بدتر از همه اینکه تو مسیر اگه مسافر توقف کنه و بخواد گزینه توقف بزنه اسنپ کمیسیون میگیره بابت مسافر کمیسیون میگیری بگیر دیگه برای توقف و معطلی که ما جور میکشیم کمیسیون ۱۵درصدی نگیر
      • امیر IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        2 2
        بنده پنج سال در اسنب کار کردم به هیچ دردی نمیخوره نه تعهد کاری داره نه مسافر راضی نه سفیر هیچ کدوم بهترین گزینه تپسی هست که لاحقل خیلی بهتره
    • مرتضی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      108 3
      تعزیرات مگه شما اطلاعات کارشناسی در خصوص اسنپ و تپسی دارین دخالت تو کرایه کردین سیستم اسنپ بهم ریختن که راننده ها رو بیکار کردین
      • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        98 5
        سازمان تعزیرات در حال نابود کردن تاکسی های اینترنتی برای اینکه تاکسی زرد ها درآمدشان بیشتر بشه تا ماشین هایی که از برادر چین خریداری کردن را به آنها بفروشن،مگر نه چه دلیلی داره که ۴۵ درصد کرایه تاکسی های زرد را بیشتر کنن ولی اسنپ کمتر
      • قضنفر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        18 0
        خیلی راحته فهمیدن این موضوع که چراتعزیزات تواین همه گرونی مخصوصا مایحتاج ضروری مردم دستشوگذاشته روی این موضوع اگه یادتون باشه چندوقت پیش سردبیرکیهان گفت بایدمسئولیت این استارات آپ هامثل اسنپ وتپسی وازکی دست نظام ودولت باشه یادتون باشه تواین وضعیت هیچ کس به فکرجیب مردم نیست
      • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
        0 0
        پارسال شهریور ماه یه عده اومدن گفتن مالکیت پلتفرم های اینترنتی باید تغییر کنه نباید خصوصی باشه و... این حرکت ها تعزیرات به دنبال همونه
    • محسن IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      110 1
      سلام ،چرا میگید کمسیون ۱۵درصد،،،۲۰درصد میگیره.یعنی رانندها حمال اسنپ هستن. براش پول نقد میکنن،...تعزیرات تو خوابه بیدار شید آقایون
      • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        66 0
        تعزیرات هم حق و حقوق خودرا میگیرد درصدی ازین چپاول به جیب آنها میرود پس هیچ کس هیچ وقت دنبال عدالت نیست مگر هزینه و سرمایه گذاری این شرکت چقدره ؟هزارام میلیار به جیب بزنند ؟اینم یکی از رانت های بی عدالتی در جامعه هست
      • حیدر ناصری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        8 5
        کمیسیون اسنپ در یزد بیست ودو نیم درصده
      • علی ق IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
        1 1
        ای بابا دوستان اعتراضات ما حکایت فریاد زیر آب شده نه به گوش مسئولان میرسه نع مدیران. فقط باید امیدوار باشیم که یه روزی اینا هم به خودشون بیان. فکری هم برای ما راننده های زحمتکش بکنند‌.پس به امید اون روز فعلا به قول اصفهانیا همینی که ه میخِیی بخاه نمیخی نخاه😔
    • معظمی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      88 2
      سفر از فتح تا جوادیه تهران پارس ساعت 17 تا 18 تقریبا 2 ساعت طول میکشه. نرخ حدودا 140 هزار تومان 20 درصدش بپره 30 هزار تومان 110 هزار تومان باقی مانده. آخه شما خوروی 500 میلیونی واسه دو ساعت رانندگی و مبلغ 110 هزار تومان تو جاده می ندازی . مدیران اسنپ هم میخوان مردم ناراضی بشن که هر غلطی می خوان ب
    • توانا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      66 3
      اینها چه جور تعزیراتی هستند که برای کمسیون ۲۰ درصدی همچون گزینه عجله دارم نمیتوانند کاری بکنند !؟ دیر نیست این دو غول خود ساخته غذاخوریها و سوپرمارکت ها و .... را هم میبلعند و با توجه به زمان تسویه حساب از ۱ تا ۳ روز بیدار میشوید که تریلیونها تومان از کشور خارج شده و فاجعه ای جبران ناپذیر رخ داده .
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      84 3
      کاش این دوتا شرکت کلاه بردار درش تخته میشد
    • رضا غمگین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      87 0
      تپسی تو فروردین ماه تمام سفرهای شهر مشهد رو بدون کمیسیون اعلام کرده،با این قیمت ها بازم نمیصرفه کار کنی حتی بدون کمیسیون،چند سال مفت بری کردن شرکت ها به دهن تون مزه کرده،راننده ها اگر برای شخصیت خودشون ارزش قائل باشن نرم افزار و خاموش میکنن تا تکلیف مشخص بشه...
      • امید IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
        0 0
        دوستان سختشونه نرمافزار خاموش کنن دم از نارضایتی میزنند نمیدونم چند چندند ولی رضا جان بنده نه اینکه پر پولم.نرم افزارو خاموش میکنم جیبم خالی عزت نفسم وجدانم اسوده
    • محمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      76 4
      یک درصد کمیسیونمنصفانه است
    • احمدی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      75 0
      سلام مگه کرایه ها طبق تعرفه اتحادیه کرایه خودرو اصلا هست که ۱۵درصد میگیرن تقریبا کرایه ها تو حالت عادی ۳۵درصد کرایه واقعی هست اگه اسنپ میخواد به مسافرا تخفیف بده از جیب خودش بده نه من راننده دلیل نداره کرایه ها از نصف هم کمتره اینا حق الناس هست من راننده که نمیبخشم البته اگه آخرتی رو قبول داشته باشن
      • علیرضا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
        0 0
        سلام واقعا دمتگرم گل گفتی اگه حق الناس حالیشون بشه خوب اسنپ حالیشه عزت زیاد برادرآقای احمدی
    • ابراهیم IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      67 5
      ریاست‌محترم‌تعزیرات‌چهل‌درصدنرخ‌تاکسی‌توشهری‌واژانس‌رااضافه‌نردین‌خدماتم‌که‌بهشون‌میدین‌بعدچرااسنپ‌نبایدنرخش‌بالابره‌ماکه‌مسول‌نداریم‌کاش‌شماهم‌نبودین
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      62 3
      ۱۵ درصد کمسیون بابت چه خدماتی؟ راننده بنده خدا مثل بی خانمان باید تو کوچه پس کوچه ها تو گرما و سرما اسیر باشه .نه جای استراحتی برای راننده تامین کردن نه هیچی. من خودم قبل اومدن اسنپ تو آژانس بودم اونا هم ۱۵ درصد میگرفتن ولی چه ۱۵ درصدی .راننده جای استراحت داشت چای وقند با آژانس بود تا نصف بیشتر
    • یعقوب DK ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      55 0
      واقعا کمیسیون 20درصدی ظلم به رانندگان است کجاست مسولین تغییرات
    • DK ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      47 0
      کمیسیون ها زیاده
    • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      52 4
      بیایین تو شهر اهواز زندگی کنین میفهمین با کولر روشن کردن و کمیسیون ۲۰ درصد چ ضرری داره و جز بدبختی و بدهکاری هیچی نیس کار کردن در اسنپ و این بزرگ ترین بدبختیه واسه کمیسیون ۲۰ درصد و کرایه ها واقعا بیش از حد پایینه
    • جوادعبادی AE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      52 1
      از وقتی که شرکت اسنپ امده جز بدبختی برای ما چیزی نیاورده هرچی هم کار میکنیم باید نصف اون رو کمسیون،استحلاک بدیم کسی هم نیست به اعتراض ما رسیدگی کنه
    • سعید IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      74 6
      لیاقت بعضی از رانندگان کرایه ۱۲ هزاری و کم کردن کمیسیون ۲۰ درصدی است ،تا کی میخواهید نفهم بمونید و در اسنپ کار کنید
      • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        35 40
        نفهم خودتی که نمی‌فهمی زن و بچه نان خشک باید ببری تا زنده بماند از بیکاری چکار کند؟عرضه داری برو دیوان عدالت و تعزیرات شکایت کن از حقوق راننده مظلوم دفاع کن نه اینکه به راننده تو هین کنی
      • ممد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        37 7
        توخودت نفهمی فکر میکنی همه مثل خودت هستن تو خودت جزا اون دسته راننده های مفت بر هستی
      • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        1 1
        دعوا نکنید هردو حق دارید اصلا من نفهم ولی طرز گفتن دوست اول ما درست نبود اگه به سیستم نگاه کنیم بدتر ازاین به ما نگاه میکنن ولی ما به روی خود نمیاریم اگه به خودمان ارزش قائلیم کمی تفکر وقتی کرایه 200هزاری رو میزنه 30 تا 35 هزار منم قبول میکنم به نظر دوست دوم چی هستم ؟ آقا ؟باشه من آقا ولی کمی تفکر
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      42 2
      آخی برا خودمان که خیلی بدبخت هستیم درآمد یک گدا سر فلکه چند برابر درآمد ماهست
      • Hojat IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
        0 0
        راحت نشستن دونفری سر سفره همه آژانسهای مملکت روزی چقدر سود همین پول کمیسیون نجومیه واقعا یکروز همه گوشیتون خاموش کنید سرویس نبریم تا کمیسیون حداکثر پنج درصد بگیرن هم خیلیه
    • دادخواه IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      57 2
      همین امثال تو باید اعتصاب کنند سفرهای ارزون رو نگیرند تا قیمتها درست بشه مقصر اصلی راننده ها هستن این قانون تجارت هست
    • سوشا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      39 2
      گدایی وبرده داری نوین....
    • حمید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      38 1
      چرا کسی جواب گو نیست بیچاره شدم ۱۰ کیلمتر را طی کنی با ۲۰ هزار ۴ هزار کمیسیون کم کنند این انصاف هست
    • بیکار IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      47 2
      یک نرم افزار مگر چقدر هزینه دارد برای شرکت ؟؟؟!!!این یک ظلم و رانت بزرگ است یک‌درصد یا دو درصد معقولانه هست مگر چه هزینه ای دارند که بیست درصد یا پانزده درصد غارتگری کنند این هم یک بی عدالتی در نظام مثلا اسلامی هست
    • عیسی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      53 0
      اسنپ به راننده هیچ خدماتی نمیده فقط دستش در جیب راننده بیچاره است و بس...
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      44 0
      الان دوسال پول بنزین نمی‌دهند
    • Omid IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      45 0
      نتیجه میگیریم هیچ کس نگران راننده‌ها نیست
    • عیسی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      49 4
      ظلم اسرائیل در غزه ظلم اسنپ در کمیسیون بدون خدمات
    • محمد رضا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      42 1
      ظلم و ستم بی حد و حصر به راننده گان بی دفاع و‌مظلوم
      • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        0 2
        عزیز ه تنهای آخر در رانندگان حذف میشه . 😂😂😂😂
    • مهدی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      26 1
      سلام میشه این آقایان تعزیرات بیان تمام ساعات روز رو محاسبه کنن ونرخ کرایه رو تعیین کنند کرایه ساعت پیک ترافیک رو که افزایش داره رو فقط نبینند
    • عیسی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      36 1
      کمسیون باید ۵درصد باشه نه شریک هزینه سفر باشه
    • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      22 1
      کمیسیون در کلانشهر اهواز ۲۰ درصد هست وکرایه بین ۱۳ هزارتومان تا ۳۵ هزارتومان هست واصلا قیمت ها با دمای گرمای ۶۰ درجه کلانشهر اهواز و کمیسیون ۲۰ درصدی به صرف نیست و راننده هیچ سودی نمی برد رسیدگی شود
    • محمد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      22 0
      بیزحمت نرخهارامثل تاکسی خطی وتاکسی تلفنی کنیدوسالانه ۳۰تا۵۰ درصدزیادکنید دادوقال کرایه بالافقط در۳ساعت اوج ترافیک وتقاضای بالا اتفاق می افتد تعطیلات و۲۰ساعت بقیه روزنرخ ۵سال قبل رادیکته میکنه وعوامل اسنپ باطرح تشویقی راننده رامجاب می‌کنند ودرکل به‌ ضررراننده است هر چه بيشتر جلوبرید رانندها بيشتر ضرر میکنه
      • Sepand IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        3 1
        کدوم طرح تشویقی دلت خوشه برای من هی پیام میاد فلان ساعت فلان قدر سفر انقدر بهتون تعلق میگیره یا از کمسیونتون کسر میشه خداشاهده یه بارهم من ندیدم پول به حسابم بریزن یا کمسیونم کم کنن همش دروغه
    • رضا بی غم IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      34 1
      تا این رانندگان اتحاد داشته باشن و دو روز مسافر جابجا نکنن،به حرفمون گوش میکنن
      • امید IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
        0 0
        عزیزم اتحاد وقتی صنف نیست کمی سخت میشه اما تصمیم اینه منه راننده به باقی همکاران عزیزم که اطلاعی از سلیقشون ندارم میام خودم کلاهمو قاضی میکنم و صنف هم ک ندریم پس در نتیجه تن به ظلم نمیدم یا کرایه ها دوبرابر یا حتی بیشتر و یا کمسیون ۳ درصد
    • تقوی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      29 3
      سلام .واقعا کرایه ها خیلی پایینه. اصلا نمیصرفه. شرکت اسنپ درحق راننده ها ظلم میکنه. من دیگه نمی‌رم. خیلی از دوستان اسنپ کار میکردند.ولی دیگه نمی‌رم.
    • علیرضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      31 2
      سلام دوستان اگرآژانس۲۰درصدبگیره هم حق داردچونکه تعدادخودرویی که هرآژانسی دارد کم هستش.ولی اسنپ وتپسی راننده میلیونی دارد نباید بیشتراز۵درصدبگیره
    • مجتبی کاوسی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      13 6
      کمیسیون ها باید کم شود نهایتا ده درصد
      • Mun IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        5 0
        ۵درصد‌هم زیاده
    • سبحان ایرانی اصل IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      23 0
      برادران با این کرایه ارزان ک رقابتی هست بین شرکتهای تاکسی انلاین ،نباید کمسیون تا ۲۴درصدبره ،بعد شرکت اسنپ مستقیم بدون پرده گفت که رانندها برای ما کارگر ی بیش نیستن که هر موقع دوست داشته باشند کار کنند یا نکنند ،فقط مسافر مهم و ارزش واحترام داره برای ما،حتی مسافر بخواد کرایه نده میتونه نده وبره وسلا
    • بابک US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      19 0
      دوستان کی میخواین از خواب بیدار شین بخدا کار در اسنپ فقط خر حمالی برا اسنپ روز به روز ماشینتون اعصابتون در اسنپ داغون تر و درامدتون با ۵ سال پیش یکیه بخدا من چند وقته کورسی کار میکنم خیلی بهتر شده درآمدم منت مسافرم سرم نیست تو کوچه پس کوچه هم نمیرم
    • سیروس همتی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      12 2
      من خودم.تاکس کارمیکنم فقط۲۵هزار میدم هرروز
    • بهروز IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      11 0
      با سلام تشکر ویژه از خبر نگاری مهر دارم که مشکلات برخی از افراد زحمتکش جامعه مطرح می‌نمایند. اگر در شهرستان زاهدان که راننده از سهمیه کارت سوخت استفاده می‌نماید ۵۰ لیتر کم شده با ۱۶۰ لیتر در ماه .کمسیون ۲۰ درصد.. لطفا پیگیری شود
    • عرفان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      17 1
      تعزیزات با دخالتش تو اسنپ هم راننده رو بدبخت کرد هم خود اسنپ رو زیر فشار گذاشت اونم برمیگرده به بعضی آدمای که با پول مفت میخان دربست برن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      22 0
      استپ وتپسی استثمارگران نوین و اربابان برده داری نوین هستند که از عدم مهارت آموزی نسل جوان و نوجوان به شدت سواستفاده می کنند وجیبهای خودراپر می کنند به خدا قسم محیط های کارگاهی هم همین گونه هست استثمار کارگران توسط کارفرماها نه عیدی نه سنوات نه حق اولاد نه بیمه واقعی و....این چنین جامعه ای درنهایت ..
    • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      24 1
      اسنپ شده مفت بری من که از اسفند اسنپ از گوشیم حذف کردم داخل شهر حداقل 200بیشتر از اسنپ در میارم بدون اینکه یک قرون کمیسیون بدم اسنپ فقط ضرر بزرگترین اشتباه کارکردن در اسنپ
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      22 1
      با این کرایه کم این مسافرای که جابجا میشن پس کی میبره غیراز خود راننده بابا با خودتون ارزش قائل بشید کرایه قبل سال بالاتر بود من که از اول سال کار نکردم هر روزم طرح تشویقی برام ارسال میکنه
    • صادق US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      17 0
      این سیاست دولت است که برید شرکت
    • محمد IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      7 0
      صاحب یک برنامه باید میلیاردها درروز بخوره بعد میلیاردها تومن سرمایه مردم را بخدمت بگیره وهیچ صرفه نداشته باشه تعزیرات چرا دراین امر ورود نمیکنه .آیا این استثمار نیست .چرا دولت اینکار را در دست نمیگیره یا امتیاز به شرکت‌های مشابه که تاسیس بشن با خدمات وکمیسون پایین تر
    • حسن غیاثوند IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      5 0
      باید خجالت بکشید
    • احمد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      20 0
      شرکت اسنپ مارو گروگان گرفته و از ما بیگاری میکشه.کرایها خیلی کم و پایین .لوازم یدکی به نرخ روز دلار.دستمزد مکانیک هم رده با دستمزد پزشک جراح قلب شده .به قران ما دیگه نمیدونیم چکار کنیم .اسیر شدیم .
    • ممد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      13 4
      اقا اینا کرایه رو گرون کنن کمیسیون نمیخواد کم بشه.اخرشم اگه بخوان ۵ درصد کمیسیون کم کنن چه فایده داره میشه صدی پنج هزار تومان برای ما.زیر بار کمیسیون نرید فقط قیمتها بره بالا گووووووول نخورید بنزین هم که دیگه خبری یوختی
      • سعید IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        1 0
        اشتباه شما می کنی کمیسیون تو تمام دنیا فقط 2درصده بحث کمیسیون برای همیشه است و باید درست بشه .مکه چکار می کنند که 20درصد ببرند و عملا شریک ما باشند بدون هیچ خدماتی .افزایش کرایه طبق تورم هرساله مثل شرکت ها انجام بشه
    • مهدی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      7 0
      سلام ما که راضی نیستیم ، قم هم ۲۰ درصد ، بدون اطلاع قبلی درصد را زیاد کردن ، الان کرایه ها درقم بسیار پایین هستن که خالی میرم مسافر نمیگیرم
    • مهدی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      خدا نگذرد از اسنپ و مالکش
    • رسول جباریان IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      آیا تبریز کلان شهر نیست که ۲۰درصد کمیسیون میگرد.؟
    • یاس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      10 0
      من که دیگه کار نمیکنم ضایعاتی با پراید جمع میکنم ميندازم صندوق عقب اسنپ هم پاک کردم مگه دیونه هستم ماشین خودمو خراب کنم ومفت بری کنم
    • میثم IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      4 0
      شرکت اسنپ در حق رانندهاش ظلم بزرگی می کند نه بنزین نه لاستیک میده از 25 هزار کرایه نزدیک به 7 هزار تومان بر می داره مملکت قانون نداره که
    • مهران IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      5 0
      شرکت اسنپ بزرگترین ظلم به راننده می کنه یه مسیر نفری 10 هزارتومان یه اسنپ می گیره 4 نفر 20 هزارتومان اونم 5 هزار تومان شرکت اسنپ برمی داره
    • حیدر ناصری IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      سلام کمیسیون اسنپ در شهر یزد بیست ودو ونیم درصد است که بالاترین میزان کمّسیون در کل کشور است
    • موتورسوار اسنپ باکس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      یک عدد نان بربری 10 تا 15 تومان قیمت دارد آنوقت چطور مردم انتظار دارند که من موتورسوار اسنپ باکس سفارش آنها را به 100000 تومان به مقصد برسانم؟! 160000 نرخ اسنپ باکس است 5200 تومان کمسیون اسنپ می‌شود برای راننده چقدر می‌ماند؟! در 8 ساعت‌ چند سفارش را می‌تواند قبول کند؟! شما برای من حساب کنید! 😅
    • مهدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      آخه دزدی تا چه حد.چه منطقی شما دارید.۲۰درصد کمیسیون.کرایه های مفت که بدتر ازفحشه.مثلا میری دنبال مسافرماشین روشنه این همه مسافتم میری چنددقیقه وامیستی کسی نمیادچندبار زنگ میزنی کسی جواب نمیده مجبوری لغو میکنی دیگه چند دیقه بعد میبینی۱۵۰۰تومن جریمه هم میکنن.زنگم میزنی چرند میگن.برنامه اسنپو حذف کردم
    • اسماعیل رستمی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      اسنپ‌کارکردن‌یک‌مدل‌برده داری‌ه من‌۵۰‌سال‌سن‌دارم ارالانی اسنپ‌کار‌مکردم ولی‌اسنپ‌شورش‌رادراورده‌۱۵یا۲۰‌دصد‌کمسیون‌خیلی‌زیاد‌مگر‌چه خدماتی‌مدهد‌خدمات‌صفر‌تاز‌ه لنت‌یا‌کارواش‌یامکانیک‌معروفی‌میکند‌ازانها‌هم‌کمسیون‌میگیره‌
    • M.A IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      یه کارشناس اقتصادی یا وکیل دلسوز میخواد کمسیون 20%اسنب را مطالعه و لحاظ کنه در واقع کالبد شکافی کنه که چقدر به راننده ستم میشه درآمد 20% اسنب بیش از درآمد بانک مرکزی است 100 میلیون پول سپرده در بانک یکساله بیش از 800 تومان سود نمی‌دهد حل اسنب در واقع از راننده پیکر تراشی می‌کند کارمزد روزانه راننده
    • M.A IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      یه کارشناس اقتصادی یا وکیل دلسوز میخواد کمسیون 20%اسنب را مطالعه و لحاظ کنه در واقع کالبد شکافی کنه که چقدر به راننده ستم میشه درآمد 20% اسنب بیش از درآمد بانک مرکزی است 100 میلیون پول سپرده در بانک یکساله بیش از 800 تومان سود نمی‌دهد حل اسنب در واقع از راننده پیکر تراشی می‌کند کارمزد روزانه راننده
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      موتورسوار اسنپ باکس اسیر جنگی و یا محکوم به اعمال شاقه نیست! ما هم لقمه فرزندانمان را دلار 700000 تهیه میکنیم! من پیشنهاد میکنم اسنپ دربش را ببندد تا معترضین کرایه ها سری به تاکسی ها بزنند!!
    • محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      تعذیرات حکومتی مگر خودشان از کرایه تاکسی های عمومی وتاکسی تلفنی ها قیمت‌ها خیلی بالا تر از تاکسی اینترنتی است آیا خودشان ماشین که دارند واز قیمت بدون حساب کتاب لوازم یدکی ودستمزد مکانیک غیره خبرندارند که فقط به تاکسی اینترنتی گیر دادن. حالا اگر می خواهید کارخیری برای مردم بکنید کمیسیون های بالا را کاهش دهید
    • محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      تعذیرات حکومتی مگر خودشان از کرایه تاکسی های عمومی وتاکسی تلفنی ها قیمت‌ها خیلی بالا تر از تاکسی اینترنتی است آیا خودشان ماشین که دارند واز قیمت بدون حساب کتاب لوازم یدکی ودستمزد مکانیک غیره خبرندارند که فقط به تاکسی اینترنتی گیر دادن. حالا اگر می خواهید کارخیری برای مردم بکنید کمیسیون های بالا را بیارید پایین
    • M.A IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      در آمد اسنب برای یه کاربر راننده اصلا منصفانه نیست درواقع برده کشی از راننده مظلوم است
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      قیمت ها منصفانه نیست
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      پس اون طرح های تشویقی که شرکت بالا کشیده را هم حساب کنید ببینید جمعا در آمد اسنپ بیشتر از این حرفهاست
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      جناب تعزیرات بجای حرف زدن اسنپ رو مجبور کن تا کمیسیون خودش را مثل کرایه ها شناور کنه.تو که انقدر زورت زیاده یه کاری کن
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      پول بنزین که بالا کشیده را هم حساب کنید لطفا
    • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      خدا ازشون نگذره
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      کرایه‌ها خیلی کمه منم یکساله کار نمیکنم! خانواده های راننده اسنپ چه موتور و چه ماشین زیر خط فقر زندگی می‌کنند! همکار محترم یک مدت در اسنپ کار نکن تا وضعیت درست بشه
    • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      کرایه اسنپ کمتر از کرایه اتوبوس واحد هستش دوستان که کلا کارشون اسنپ هستش پیشنهاد میکنم اگه میتونن یه تاکسی بخرن کار کنن خیلی بهتر از اسنپ هستش
    • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      مفت میبرن بندگان خدا رانندههای اسنپ کمیسیون هم ۲۰درصد کم میکنن ازشون هیچ خدمات هم نمیدن ...مسافرین لطفا لغو بزنید487
    • رضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      واقعا از نظرات آدم تعجب میکنه. من بعدعید ندیدم کمیسیون اسنپ کمتراز۲۰درصدباشه چجوری حساب میکنید۱۵درصدمیشه؟ حتی چندموردسفرداشتم بالای ۲۰درصدکمیسیون گرفت.
    • جعفر IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اسنپ برای رانندگان فقط گدایی با کلاس وپیشرفته است
    • عقیل IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      شرکتهای اسنپ و تپسی به دلیل ظلم و اجحاف در حق راننده های مظلوم و زحمت کش که هیچ حامی و پشتیبانی ندارند باید مجازات و جریمه بشن واقعا خیلی بی وجدان هستند این شرکتها چون کارشون دقیقا بهره کشی و سوءاستفاده از راننده هاست
    • احمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      من که کلا قید اسنپ وتپسی رو زدم یه زمون 700یا800کار میکردم الان پر پرش شده 300تومن اونم باسفرای پرت وقیمت کم ک کلا نمیرم توراهی سوار کنم بیشتر میمونه تا اسنپ، ن بنزین ن روغن ن لاستیک ن بیمه فقط کمروزانو دردمیمونه واسه آدم، ازطرفی هم ماشین خراب میشه واستهلاک بالای تواین تورم.
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 14
      چرا چرت و پرت مینویسی داداش نمیصرفه کار نکن این روز نامه نگارتون هم جو میده داداش کار نکننننننن اگه نمیصرفه
    • مسافر IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      بابا تو رو خدا گزینه عجله دارم برگردونید ما از روزی که این گزینه حذف شد هر روز دیر به مقصد می‌رسیم اگه مرد هستین جلو همه گرونی ها رو بگیرین فقط گیر داده به اسنپ..راننده های اسنپ هم انسان هستن،زن و بچه دارن،واقعا این کرایه های پایین اصلا براشون جوابگو نیست.لطفا درکشون کنید.
    • علی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      آقا کرایه خیلی کم کمسیون بالاسهمیه بنزین قطع نبود بیمه نمیدونم باید به کجا مراجعه کرد که به داد راننده ها برسه چاره کارنکردن هرکی واقعا براش مقدوره بره یه شغل دیگه
    • AE ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      واقعا کمیسیون اسنپ زیاده در شهرهای که در آمدی نیست زیاده با این خرج و هزینه گرانی قطعه ماشین فقط خودنونو گول میزنیم کار میکنیم و مجبور هستیم
    • مهیار IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      ی عمر اسنپ زحمت کشیدم پنج ستاره بودم ب خاطر شکایت الکی ی مسافر بی همه چیز حساب منو مسدود کردن حتی اصل ماجرا رو از خود من درست پیگیر نشدن بعد مسدود کنن بی در و پیکر تر از خودش نیست ی مشت منشی عقده ای پشت خط نشستن برای همه تصمیم میگیرن
    • حامد امیری IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 1
      اصلاً عادلانه نیست و دارن با گرفتن کمیسیون بیست در صد از رانندگان و زدن کرایه کم خیلی ظلم میکنند
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      با سلام و خسته نباشید خدمت همه رانندگان عزیز ب نظرم برید شرکت کار کنید خیلی بهتره هم بیمه دارید هم سر ماه لااقل ی حقوقی میگیرن نه ماشین خراب میشه ن زحمت بیخودی برای اسنپ و‌تپسی
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      کمسیون ۱۵و۲۰درصدی ظلم بزرگی درحق سفیرراننده است منتهاکسی فریادرس نیست این سکوهای بااین گستردگی ۵درصدهم بگیرندزیاداست اجحاف بزرگی درحق بخش عمده جامعه است ازتاکسیرانی واژانس ها گرفته خوداسنپ وتپسی
    • حام AE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      ماشینم مفت پراکنده میشه
    • اسنپی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      مسئولکه زورش به راننده تاکسی مرسد و عجله دارم حذف می کند ایا می تواند دستور دهد کمسیون ۵ درصد باشد اما یکروز دیگر می بیند که هیچ پستی و مقامی ندارد این مافیا شوخی بردار نیستند
    • علی صفر رهبر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      وجداناً عادلانه نیست که کمیسیون اسنپ یا تپسی ۲۰درصد باشه من یه مسافر از خرمشهر تا انتهای اهواز گرفتم ۴۸۰هزار تومان ۹۶هزار آن کمیسیون رفته با چه امیدی کار کنیم
    • سید حسن IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      سلام.نظرهای راننده های محترم تا حدودی درست است.شهرهای کوچک‌مثل ساری کمیسیون بیست درصد است و با این کرایه ها به ژور ساعتی پنجاه تومن میشه کار کرد. البته بدون حساب استحلاک!!
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      به مسافر بگین لغو سفر بزنه تا اسنپ بسوزه. بی لیاقتها
    • حمید جوزوکی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      من در اسنپ کار میکنم ، هیچ خدمتی از سمت اسنپ به راننده ها ارایه نمیشود ،من بارها شده که سفرم از طرف مسافر کنسل شده وبا وجود صرف وقت و بنزین و سایر مسایل هیچ مبلغی از مسافر بابت لغو سفر کسر نشده و اگر هم شده خودشان هپولی کردند،پاداش مرا با وجود بارها تذکر پرداخت نکردند و من هم نفرینشان کردم خیلی ظالم هستند
    • S DK ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      5ساله دارم اسنپ کار میکنم کمیسیون بالا ی اسنپ که به درک سهمیه بنزین قطع شد والا سه ماهه حتی یه سرویس هم نرفتم هزینه ها سرسام آوره قطعات گران استحلاک بالا مفتش نمی ارزه
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      تعزیرات حکومتی گزینه عجله دارم را برداشت ولی از سهمیه سوخت که بیش از یکسال گذشته هیچ کاری نکرد به نظر می‌رسد وزارت کشور تعهدی نداشته است
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      در هر صورت ضرر راننده می‌کند راننده توقف میکند از وقت چکار بیشتر میگذره اسنپ کمسیون 15و20%میگیره این کجایش عادلانه است
    • احمد RO ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      تو را به روح انبیاء امامان شهداء صدیقین صالحین مومنین مومنات قسم میدم این نرخ پایین کرایه های اسنپ رو درست کنید واقعا کرایه ها پایین و ناچیز هست
    • رامین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      اسنپ داره فقط از راننده کار میکشه جدیدا مسافران اینقدر بی ادب شدن انگار راننده نوکری آنها می‌کنه اینجا و آنجا برو من دوهفته به پشتبانی گزارش دادم مسافر هزینه پرداخت نکرده انگار نه انگار من گزارش دادم پشتیبانی هم پورو میگه میخواستی دریافت کنی دولت پس کجاست چرا پیگیری نمیکنه
    • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      فقط اسنپ کار میکنم یه وقتایی میبینی کرایه زده ۳۵هزار بعد تایید و سوار شدن مسافر یهویی میبنی شد ۲۴هزار شمام دیدین؟ یه طوری هم قیمت عوض میشه من به چشمام شک میکنم
    • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      6 0
      فقط اسنپ کار میکنم یه وقتایی میبینی کرایه زده ۳۵هزار بعد تایید و سوار شدن مسافر یهویی میبنی شد ۲۴هزار شمام دیدین؟ یه طوری هم قیمت عوض میشه من به چشمام شک میکنم
    • راننده مشهدی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      به قران ، به والله کرایه های اسنپ مشهد یک سوم کرایه تاکسیه . با این کرایه ها کار کردن اشتباهه
    • کاوه IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      3 0
      من امروز 240درخواست رو بخاطر پایین بودن کرایه رد کردم آخرشم خاموش کردم اومدم خونه نهار هم نون ماست خوردیم،،،، نون ماست خوردم اما زیر بار مفت بری اسنپ و تبسی نرفتم و اگه اینجوری باشه کرایه کشی کنی بهتر از اینه اسنپ کار کنی
    • سعید IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      کرایه تاکسی ها رو گفتن سی تا چهل درصد افزایش بدن. چرا کرایه اسنپ افزایش پیدا نمیکنه؟
    • AE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      شرکت اسنپ هر چی میگه دروغه...کرایه راننده ها رو هم زورش میاد بده
    • AE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      اسنپ خدماتش دروغه
    • AE ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      من تو خرج .زندگیم موندم یک سال اسنپ بکوب کار کردم.چیزی نزدیک ۵۰میلیون کمیسیون دادم .اسنپ چه خدماتی به راننده میده کار کردن خر وخوردن یابو...
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      توف به شرف کسی که ظلم میپذیره
    • بی نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      حاجی مفت کش مفت بر 2 هفته هست دارم اسنپ و تپسی و رو روشن میکنم از سمت پل پارک وی تا کرج 100 میزنه رو هوا قبول میکنید زیادی دارید حرف مفت می‌زنید مفت برها حقتونه
    • ناشناس IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 1
      س حساب سرانگشتی دومیلیون توی کل کشور توی اسنپ هستم فرض روزی شصت هزار حق کمیسیون شرکت روزانه صدوبیست میلیارد تومان در ماه سه هزاروسیصد میلیارد تومان
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      باسلام،خواهشمند است اسنپ وتپسی را جمع کنید،با این هزینه های هنگفت اصطلاک ماشین،کرایع کم،قطع سهمیه بنزین،بالاتربردن کمیسیون،مجانی برای شرکتهای اسنپ وتپسی کار میکنیم،خیلی ظلم.خواهشا جمع ش کنید،بریم دنبال یک شغل ابرومند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اعتصاب
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اعتصاب فقط
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اسنپ برده داری است
    • رسول حنفی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اسنپ یعنی برده داری مدرن والسلام
    • javadabasi76626@gmail.com IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      با سلام من بی رحم تر از شرکت اسنپ جایی ندیدم هم عجله دارم رو حذف کرد وهم کمسیون ها رو برده بالا البته ما راننده های اسنپ هم از این به بعد دور زدن اسنپ رو خوب بلد شدیم ۲۰ تا مسافر بر میدارم چهار تا کمسیون میدم 😅😅😅
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      مال دنیا اسمش روشه انسا نیت کجاست
    • غلامرضا پاوندپور US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      آقای اسنب و تعزیرات شما اگر واسه من یا رانندها میسوزه بیا ارومیه کوچه های بالو ویا کوهنورد اصلأ همه جا ی ارومیه یک روز با اسنب کار کن باهمین شرایط اسنب اگر ماشین شما داخون نشه من باهمین شرایط کار میکنم مسافر چهار نفری یا سه نفر بزرگ دوتابچه سوار میشن میگه برو کجا برم مرد حسابی این چقدر کرایه میده ها
    • حسین IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      از جمع حاضر معذرت می خوام به اسنپ سواری ندید تا خودشو جمع کنه من اسنپ پاک کردم تو گوشیم. الان دست فروشی میکنم برای وقت خودتون ارزش قاعل باشید
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      اومدیم کمیسیون اسنپ ۵درصد کم شد.خب تو صد هزار تومان میشه پنج هزار تومان.یعنی اینه فقط مشکل؟!؟اگر امسال برای سفرهای بالای ۲کیلومتر به ازای هر کیلومتر زیر ۱۳ هزار تومان(کمه کم) قیمت بزنه دیگه کار تو اسنپ و تپسی واقعا عقلانی نیست.خود دانید همکاران راننده عزیز
    • غلامرضا US ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      ما آنقدر بدبختیم معتاد اسنپ شدیم باید چهار یا پنج نفر راجابجا کنیم به اسنپ گزارش کنی میگه آقا سوار نکن یعنی چه برنامه را تو درست کردی من جواب بدم شما میدونید سواری بیشتر از سه نفر نمیشه سوارشد آخه من به اسنب چی بگم چی میشه گفت آره حق با شماست شما آقا هستین ما نوکر واقعیت این است
    • ali IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      سلام کرایه ها اصلاصرفه اقتصادی ندارد کمیسیون ۲۰ درصدی توجیه اقتصادی ندارد علمای اهل دین کجا هستن مراجع عالی قدر کجا هستن چرا چیزی و حرفی نمیزنن ماخواهان کمیسیون صفر درصدی هستیم چرا باید کمیسیون بدهیم اونم ۲۰ درصد علما و مراجع دین حرف بزنن تا کی میخواهتد ساکت بمونن خسته شدیم بخدا
    • محمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      اسنپ یعنی دزد یک سال و ۴ ماه هست که سهمیه بنزین را نداده است کمسیون ۲۰ درصد
    • علی سلیمی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 1
      آقای راننده اسنپ که میگی سفر کوتاه نگیر و قیمت خیلی کمه و بردگیه مگه شما تو این مملکت زندگی نمیکنی مردم زیر فشار هستند و ندارند بله شرکت باید نهایت ۵درصد کمیسیون بگیره من در مرز خدمت میکنم و ۱۰ ملیون حقوق میگیرم با بیست و شش سال خدمت شما در تهران روزی یک ملیون کار میکنی نوش جونت و اگر ضرر میکنی نرو
    • امیر نفری IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      سلام شخص دلسوز وجود نداره به حرف راننده اسنپ گوش کنه هر چقدر کار میکنم مقداری کمسیون که منطق درستی نداره وباقیمانده خرج ماشین وبنزین میشه از طرفی هم ۱۴ ماهه سهمیه بنزین اسنپ رو کامل قطع کردند و خیلی مشکلات دیگر
    • علیرضا IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      اسنپ و تپسی دیگه هزینه سفر هایی که توسط مسافر پرداخت نمیشه رو متقبل نمیشه و این باعث درگیری بین راننده و مسافر میشه که اصلا چیز خوبی نیست. اگه واقعا مسئولین دلشون بحال این مردم سوخته که گزینه عجله دارم رو حذف کردن این موردم پیگیری کنن که بشخصه بعیدمیدونم کسی فکر راننده باشه
      • محمود IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        0 0
        کا کو مجبور نیستن یه هفته کارکنان تا درست بشه
    • بهی FR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      جناب تعزیراتی کاش به قیمت مواد اولیه و تغذیه ملت میرسیدی . بجای گیر دادن به کرایه ها .
    • بهی FR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      جناب تعزیراتی کاش به قیمت مواد اولیه و تغذیه ملت میرسیدی . بجای گیر دادن به کرایه ها .
    • مهدی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      درود خدمت همه دوستان عزیز، آقا کرایه ها وحشتناک افتضاح شده، من خرم آباد هستم، کرایه دوازده تومنی میزنه بیست درصد هم کمیسیون شو کم میکنه میمونه نه و خورده ای، تروخدا با نه تومن میتونی یه پفک بگیری چه برسه به خرج استهلاک ماشین، تروخدا بفکر باشید مسولین
    • حمیدرضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      تنها راه کار نکردن هست برگشتن سمت آژانس ها و توی خیابون مسافر زدن روزی رسون خداست همه با هم تعطیل کنن اسنپ رو حساب کار میاد دستشون قبل اومدن اسنپ توی آژانس کف خیابون کار میکردیم الان هم بهترین راه همون هست متحد بشید دهن اسنپ سرویس بشه کل ایران همه متحد بشن یکم وجود از خودتون نشون بدید
    • سیاوش IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      با سلام ادب بند فوق لیسانس مملکت هستم اومدم تو اسنپ نون بخور نمیری در بیارم با موتور از این ور اسنپ که کمر ما رو شکست بخاطر هزینه صفر کم بعد از اون ور هم کمیسیون زیاد خودش بر میدار خو لعنتی ها این چه کاری چطور از گلو تون این پول میر پایین من موتور سوار که جونم کف دستم تو که. راست راست پشت میز میشن
    • محمدی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 1
      خداوند ریشه ی این ظالم ها رو بسوزان 😭
    • پیمان IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کمسیون ۲۰درصد خیلی بالا ست باید زیر ۱۰درصد بگیرن آخه مگه خدماتی میدن جز معرفی مسافر با افزایش ۳۰درصد قیمت لوازم یدکی برا راننده این کرایه‌ها بصرفه نیست.
    • سعید IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      تو این وضعیت قیمت های اسنپ بیستر شبیه یک شوخیه تحقیر آمیز هست برای درکش خودتونو بذارید جای راننده و یک بار هم که شده مسافر ببرید متاسفانه قوانین وقیمت گذاری ها رو کسایی می‌نویسند و نظارت میکنند که نه خودشون راننده هستند و نه مسافر مثل حذف عجله دارم
    • بهرام توسلی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام خداای کمسیون زیاد میگیرن وراننده هیچ حمایت. نمیشیم. خودم. مسافررسوندم. کرایه نداده ازاینورم کمسیون ازم گرفتن شکایت کردم. چندماه میگه درحال برسیه
    • سهند IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      با سلام وقتي تعزيرات در مورد گزينه عجله ورود ميكند پس در مورد كميسيون ،بيمه و غيره بايد ورود كنه تا پشتيبان رانندگان هم باشه
    • ق ر IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      حاضرم در هر دستگاهی ثابت کن بنام خداوند متعال ۱۰ درصد در ارگانهای کشور در مورد تاکسی‌های اینترنتی عدالت رعایت نمیشه فقط لازمه در مرحله اول فقط یکروز شرکت‌های اینترنتی جوانمردانه سیستم اپلیکیشن خاموش کنند و ققط در تهران چه مشکلاتی پیش میاد ولی هیچ عدالت خواهی نیست حتی خود رانندگان هم
    • حسن IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام خدایی ظلم وسایل مصرفی ماشین گرونه ما فقط براشرکت اسنپ کار میکنیم
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      من نمیدونم اعتراضتون چیه وقتی دارین کار میکنین تویی که معترضی ببوس بزار کنار یک دل بشین بعد ببین چطور حواسش بر میگرده پیش سفیر فقط نشستین اعتراض میکنین نیست اقا کسی نیست بدادتون برسه فقط خودتونین
    • ق ر IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      بخدا قسم فقط یک سفر از اول سال فعالیت داشتم اقایان هر چقدر در آمدی داشته باشید باید بعدا دو برابر خرج خودرو کنید حالا خرج زندگی با این قیمت ها به صرف نیست
    • بی نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 1
      ضمن اینکه کمیسیون باید کم بشه کرایه ها هم باید 30 درصد افزایش داشته باشه
    • شکار اسنپ IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      راننده نباشه نون شب هم ندارید برای خوردن نه از شکم سیری سرسوزنی برای راننده ارزش قائل نمیشید که این نشد یکی دیگه راننده زیاده فقط خداوند جوابتون رو بده
    • جعفر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      کاش تعزیرات حکومتی توجاهای دیگری هم دخالت می‌کرد هرروز همه چی گرون میشه ولی سر کرایه اسنپ تعزیرات میخوا خودی نشون بده انشالله خیر نبینه هر کی نون ما رو آجر کرد
    • AE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      لعنت الله علی القوم الظالمین
    • کودوش IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      اسنپ یک ظالم به تمام معنا است .بیمه که ندارد حق بنزین را که برداشته الان یکساله و کمسیون زیاد که از راننده برمیداره و پشتیبانی نمیکنه و لغو سفر که از طرف مسافر میشه هم که کشک و مسافر کرایه نمیده فرار میکنه اونم نمیده !
    • سایه IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      اسنپ خیلی ظالمه معلوم نیس پشتش به کی گرمه هر غلطی میخادمیکنه کسی هم زورش بهش نمیرسه وگرنه این همه شاکی منم خودم شاکی هزار بار هم همه جا گفتیم،به خود اسنپم که تیکت میدیم سرویس نمیده به راننده خدا لعنت کنه باعث بانی این همه ظلم و ستم را لعنت
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      همه متحد بشید صنف تشکیل بشه.اتحادیه تشکیل بشه خود رانندگان هیت مدیره از خود رانندگان انتخاب کنند اون موقع اتحادیه مدافع راننده میشه.الان اینطوری اسنپ و تپسی فقط لح لح پول میزنن.اصلا ب راننده فکرم نمیکنن. ب فکر آینده خود باشید لطفا.
    • امیر IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اسنپ هر بلایی که دلش میخواد داره سر راننده میاره نه بیمه نه بنزین نه کرایه هیچش درست نیست الان جدیدم دقت کنید داره اون ده هزار تومان مانده ته حسابم هر بر میداره به قرآن تمام راننده های اسنپ باید برم پیش متخصص اعصاب و روان قرص درمانی بشن
    • Saeed RO ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 1
      من از سال 94عضو اسنپ شدم و کار میکردم تو این سالها جز ضرر چیزی نداشت تقریبا سه ماه که کار نکردم و بعد از کلی پیگیری تونستم حساب کاربری ام و حذف کنم آقا یه کم برای خودمون ارزش قائل باشیم این شرکت فقط و فقط فکر خودشه می‌دونم شرایط همه سخته ولی تا خودمون نخوایم چیزی عوض نمیشه کار نکنید.
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام دوستان این اسنپ وتپسی باتعزیرات هماهنگ بودن.ازقبل.کارخودشون بود.پول دادن تعزیرات.که امسال کرایه بالانره.وذهن همه راننده هاروبه این داستان بردن.که حواس همه به این موضوع باشه.بنزین فراموش کنن.چرا شما که نمیخواستیدبنزین ندید زودترنگفتید.بخدا همشون باهم همدست هستن.این دولت به راننده دلسوزنیستن.
    • علی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اصلا برای راننده صرف نمیکنه برای شرکت و آژانس خوبه بعنوان مثال من تاکسی دارم
    • مهدی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      در اصفهان امسال شهرداری کرایه هر کورس تاکسی شهری را ۵۸۰۰تومان اعلام کردیعنی برای یک کورس تاکسی ۴ نفر سوار میکنه به مبلغ ۲۳۲۰۰تومان در صورتی که سفرهای تاکسی اینترنتی معمولا بیش از چند کورس است که اگر آن را با یک تاکسی شهری مقایسه کنی حتی کرایه یک نفر که از تاکسی شهری استفاده میکنه کمتر می‌شود
    • آرش زخمی AE ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      آخه ۲۰درصدکمیسیون چیزیه وقتی دارید۸۰۰هزارم کرایه رورانندگان میگیرند،فکرکنیدباچه عذابی زیرکولریابخاری زحمت میکشن سیستم برای رانندهامسافرپیدامیکنه بعدرانندهافرمان روصاف نگه می‌دارند بااخلاق عالیه بعضی مسافرهااوناروبه مقصدمیرسونن،خجالت بکشیدرانندگان ...صدایت میزنم باگر
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 1
      حرامت باشد اسنپ و تپسی! چرا انقدر کمیسیون میگیرید؟ خدا ازتون نگذره من که مجبوری کار میکنم، چرا سوء استفاده میکنید ؟ خدا ازتون نگذره کمیسیون بیش از 5درصد منصفانه نیست ، و حرام است
    • اسنپی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      جالبه که تعزیرات به کمیسیون بیست درصدی ورود نمیکنه ..ما که با این گرونی ها له شدیم و جوونیمون تباه شد و رفت.امیدی هم به بهبود اوضاع نداریم و خیلی وقته که از مسئولین نا امید شدیم
    • محمد IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام من خودم خداشاهده خالی میرم ولی بااین کرایه ها و۲۰درصدکمیسیون مسافراسنپ نمیبرم خداگواهه۳تابچه دارم خیلیم دستم خالیه ولی اینطریم کارنمیکنم
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      ب اون شخص که خدایشا من قبول دارم دارم اسنپ کار میکنم در شهرستان اراک کرایه ها سه ساله با دلار ۱۰۲۰تومن بسته شده خواهشا دوبرابر کنید کرایه ها را البته برا شهرستانها الان با دلار ۶۰داره زندگی میکنیم من که یک سال دیگ بیشتر تو عمرم با ماشین نیستم ولی مردم دارن بیشتر کنید همه راضین ظلم در حق ماشین داره
    • مهدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      ایا کسی هست از حق ما رانندها دفاع کنه به خدا در طی سه ماه ۴ ملیون منو جریمه کرده یکی محض رضای خدا به داد ما برسه والله از مجبوری هست
    • مهدی IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اسنپ کارش شده دزدی از ما با جریمه ها وکمیسیون خدا ازشون نگزره چقدر باید بدبختی بکشیم تو این مملکت با این همه استهلاک بالا کرایه پاین ایا کسی هست جوابگو باشد ۴ ملیون جریمه دادم طی سه ماه
    • بهزاد IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      امیدواریم تو روزای آینده اسنپ تعطیل بشه خیالمون راحت که خیلی داره اذیتمون می‌کنه قیمت پایین کمیسیون بالا کرایه خودمون رو بدن خوبه طرف میاد ایراد میگیره خلاف خلاف رو تازه فهمیدیم به چیزای دیگه برسید به ماها نمی‌خورید بگو چه چیز قیمتش بالا نرفته که اسنپ قیمت رو پایین میاره
    • غلامرضا سعادتی IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      مگه اسنپ یه ماشین در بستی ه درسته چه یک نفر چه سه یا چهار نفر میشه دربست اخه کرایه هجده تومان معنی داره کدم تاکس دربست ۲۸ تومان مسافر سوار میکنه اخه مگه داریم تازه کمیسون هم نمیده سهمیه بنرین میگیره و تازه بیمه تامین اجتماعی هم هستش سازمان تعزرات هم سلطان داره
    • سجاد IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعآخیلی برای خودم متاسف هستم که تواین شهرنتونستم شغلی براخودم دست پاکنم مجبورشدم به اسنپ پناه بیارم. ازصبح ساعت6 تا10یا11شب بلانسبت مثل خربرااسنپ کارکردم آخرکارهم هشتم گرو نه هستش اخه اگه اینهاخداپیغمبرسرشون میشه چرابایدکمیسیون20درصدبشه. اون موقع یه نفرآژانس کارمیکردمیگفتن به فرض مثال کمیسیون امروزش
    • ابوالفضل عبدالهی IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      مشکل خود سازمانهای قیمت گذاری هستند مسیر۸۸ تومنی با دو کورس تاکسی رو اسنپ ۴۲ زده دیدن شرکت ها کارگر نداره از چند ماه قبل شروع کردن به فشار به تاکسی اینترنتی
    • جواد IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 1
      اسنپ یعنی استعمار راننده
    • موتوری IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آخه چرا الکی حرف می‌زنید. من قدیم هم توی آژانس بودم و هم پیک موتوری کمیسیون ۱۰ درصد و آخرش ۱۵ درصد بیشتر نبوده. نه کمیسیون ۲۰ درصدی تپسی واسنپ ......
    • افشین IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      ما داریم با گاز زدن ماشینمون خودمون رو سیر میکنیم. نتنها کمسیون بالاست که کرایه ها تا مرز خنده داری پایین هست. آنقدر که مسافر می‌پرسه براتون میصرفه!!!! تنها راه تعطیل کردن چند روز ما. هست تا هم شرکت ادب بشه و هم مسافر قدر سرویس گرفتن از درب خونه تا درب مقصد رو بدونه.
    • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعادرحق راننده اسنپ ظلم میشه
    • جواد US ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعااسنپ به ماراننده هازورمیگه وحق مارومیخوره مسافرم هرجوردلش میخادرفتارمیکنه مثل اینکه مابرده هستیم
    • جواد US ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعااسنپ به ماراننده هازورمیگه وحق مارومیخوره مسافرم هرجوردلش میخادرفتارمیکنه مثل اینکه مابرده هستیم
    • حمید IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      من راننده اسنپ هستم بخدا قسم میخورم امروز با این نرخ کرایه ها ترجیح دادم کار نکنم صرفه اش بیشتره ما دلمون نمیخواد بیشتر از حد معقول از مردم پول بگیریم ولی تورم کمر شکن است هزینه زندگی و تعمیرات ماشین کشنده است از شرق تهران به فرودگاه مهرآباد ۶۰تومن الان بیشتر شبیه جک است
    • Sepand IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کاش ۱۵درصد کمسیون کم میکرد من خودم اسنپ باکس تو تهران با این کرایه های کم ۲۰درصد کمسیون ذاره میگیره ازم تازه کرایه ها هم روز بعد میریزه به حساب الکی میگه بعضی از راننده های موتور تسویه حساب در لحظه دارن ولی دروغ محضه
    • وحید IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      همش تقصیر خبرنگار ها هست . چند ماه می‌گفتند راننده اسنپ ها ماهی ۲۰ تومن درامد می‌کنند به به خووووبه. بعدش گفتید گران فروشی میکنه اسنپ بریم آبروش را ببریم .یه بار میگید راننده اسنپ تجاوز کرده با مسافر. الان هم سوزنتون گیر کرده به کمیسیون ها . ول کنید این اسنپ و راننده های محترم را .
    • مهدی AE ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      مشگل کمسیون نیست مشگل کرایه خیلی پایین است حداقل سه برابر باید بشه به بهانه بنزین سهمیه ای کرایه را پایین نگه داشتن سه ساله هیچ بنزین هم ندادن مگه ماشین فقط خرجش بنزیه هزار خرج دیگه داره تعزیرات بره ایران خودرو رو گیر بده اگه راست میگه
    • سعید IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      اسنپ فقط مجانی از رانندگان بدبخت که بصورت ناچاری فعالیت می کنند کار می کشد. خرج استحلاک ماشین شان هم در نمی‌آورند.
    • فرهاد IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آژانس ۲۰ درصد کمیسیون شهری و ۱۰ درصد بین شهری میگرفتند و تو اوج ترافیک هم هیچ وقت ماشین نمی دادند والسلام، همین الان تهران تا قم رو آژاتس ماشین میده ۸۰۰ الی ۹۰۰ تومن اسنپ میزنه ۳۵۰ تومن از قم ب تهران ک زیر ۳۰۰ میزنه، این چه قیمت گذاری کردنیه
    • روح اله مسعودی راد AE ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم کرایه های کم . کمیسیون بالا. استهلاک زیاد. اصلا صرف نمیکنه . آیا کسی صدای مارا میشنود؟
    • صادق صفرپور IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      بنظرم اسنپ فقط در فکر جیب خودش است.من فعالیتم را بخاطر ارزانی کرایه از ماهی حدود هشتصد سرویس به کمتر از صد سرویس رسانده ام
    • سیاوش IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آقای این تعزیرات حکومتی قیمت اسنپ رو به زور پایین آورده حدود شصت تا هفتاد درصد ، حالا اومده میخواد تقصیر کمسیون بندازه و بگه تقصیر من نیست ، کمسیون یه درصد ناچیزی بود از کرایه ولی کسر قیمت شصت نام هفتاد درصد کرایه کار تعزیرات حکومتیه چرا پله رو ول کردین کریمو گرفتین.
    • امین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام اقایانی که صاحب وسیله هستن به جای مفت کار کردن برای اسنپ و تپسی جم شین برا خودتون یک مجموعه درست کنید و آقای خودتون باشین اینم راه حل
    • اکبر IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      هیچ کس از کمیسونها راضی نیست، نرخ قیمتهای اسنپ وتپسی و... پائینه فقط به فکر درآمد خودشونن از وضع اقتصادی نابسامان سو استفاده میکنند ظلم پایدار نمیمونه بتازید تا ببینیم تا کجا میخواهید بروید
    • محسن رضایی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 5
      بنظر من کمسیون کم کنه بهتره ولی افزایش قیمت ندین بابا ماهم ماشین نداریم سخته با دربستی رفتن درامد بالا که نداریم داشتیم ماشین شخصی سوار میشدیم ن اسنپ
    • محمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      14ماه سهمیه بنزین من خوردن اگر ی مسول بی کفایت دولت ی ماه حقوقش حقش بخورند اینطور رفتار میکنند ، ما تاکسی اینترنتی حقمون دارن ضایع میشه ،متاسفم برای مسولین ک فقط به فکر جیب خودشان هستند و حق ما رو ضایع میکنن و
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      آقای عزیز دو روز نری درست میشه همه چی
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      اسنپ فقط و فقط بدبختی میاره
    • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام من یک تاکسی اینترتنتی هستم که در تهران فعالیت میکنم وتهرانی هستم تا قبل از عید کمیسیون 15 درصدی ازم میگرفتن از بعد عید به این ور کمیسیونمو کردن 20 درصد با این کرایه های پایین چرا کرایه ها پایین اومده ولی کمیسیون بالا رفته علت چیست
    • رضا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      لعنت بر اسنپ وتعزیرات که هردو فقط به فکر مسافر هستند. و برای راننده هیچ ارزشی قایل نیستند
    • محمد علی حقیقی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      برده داری مدرنه به نفع اسنپ وتپس
    • راننده اسنپ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      نظر بنده اینه که اقایون و سروران گرامی راننده اسنپ و تپسی چرا اینقدر خودتون و اذیت میکنید تنها راه اتحاد راننده ها و کار نکردن به مدت دو هفته میباشد هیچ کس از گرسنگی نمیمیره خواهش میکنم کار نکنید
    • اسماعیل IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      چرا بی خودی کشش میدید 50 درصد اژانسی یه چرتی گفت شما رو به جون هم بنداره یک سری اژانس ها روزی 15 هزار کلا یه سری ها هر 100 هزار یا 5هزار یا 10 هزار تهشه
    • . IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      خداییش چرا اسنپ باید ۲۰ درصد کمیسیون بگیره،؟؟؟ تو گرمای اهواز کولر بزنی مصرف بنزین بالا بره، باتری خراب بشه بعد اونا نشستن پشت میز و زیر کولر از حق و حقوق منه راننده بخورن؟؟ خدا خوشش نماید
    • اسماعیل IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اسنپ 5میلیون نصب داره حالا دومیلیون در نظر میگیریم فعال کار میکنن هر کدومشونم 200هزار کار کنن اقای اسنپ در امد روزانش 60میلیار میشه که ماهش 1800میلیارد میشه پس به نفع خودش در برابر همه چی سکوت کرده
    • حسن IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      داداش میگین ۱۵ درصد ۲۰ درصد خدا وکیلی باید کار کنی تا بفهمی بعد ۱۰ ساعت کار کردن و کلاچ و ترمز زدن تو این ترافیکا خجالت میکشی شب به زنو بچت بگی چقد کار کردی چون یک سوم درامد رانندها میره پای کمیسیون .خدا از اینا نگذره که فقط به فکر جیب خودشونن.
    • جواد AE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کرایه های اسنپ هیچ وقت با اژانس ها قابل مقایسه نبوده ولی کمیسیون رو به بالاترین درصد از کمیسیونی که اژانس ها میگیرن رسوندن.
    • ایمان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام بخدا کار نکنید اسنپ من سه ماه کارنمیکنم ورفتم تو بیرون بر کار میکنم ۱۲ظهر تا۵میرم ۴۰۰هزارتومان واسنپ پاک کردم کارگری کنم باج به اسنپ نمیدم ماشینم شد اهن پاره تواسنپ نبرید درست بشه خدا شاهده درامد دیگه ای هم ندارم
    • RO ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام من قبلآ در آژانس کار کردم اگر مقصد مسافر داخل طرح ترافیک باشد کمیسون ده درصد و خارج طرح پانزده درصد است
    • میثم BA ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      نه قیمت هایی که اسنپ میده میصرفه و اینکه خود برنامه اسنپ یه ایرادهایی اساسی داره که اصلا به نفع راننده نیست هیچ به ضرره شه
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      فقط شرکت ها میخان گرون کنند،از درصد خودشون کم کنن.خیلی هم براشون خوبه، راننده خرج زیاد داره، تازه امسال بعد عید این سنت و مد شدن گران شدن رو زیاد ندیدیم.واقعا یعنی چی بعد عید گران میشه
    • جواد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      به نظرم کار نکنید تنها راش همینه
    • یرانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      اژانس کرایش دوتاسه بیشترازاسنپ بود.مسافروراننده راضی بودن.اژانس۱۵تا۲۰درصدمیگرفت جاش محلی واسه استراحت رانندهاش داشت امکانات رفاهی کولراجاق گازتلوزیون سرویس بهداشتی تازه کلی کرایه مغازه میداد اسنپ چه امکانات رفاهی یااماکن رفاهی و...که داره
    • سجاد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      تا دیروز هیچکس یادش نبود این موضوع هارو..جالب اینک تا بحث سهمیه بنزین شد دارید پیش دستی میکنید یادتون اومد ک درصد ها زیاده یا کم.دولت سهمیه بنزین یک سال و خورده ای مارو بده من به شخصه راضیم
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      یک نفر درتعزیرات برای یک ملیون شغل تصمیم میگیره واقعن که عالی
    • مصطفی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      شرکتهای اسنپ و تپسی و .... که بعنوان تاکسی اینترنتی فعالیت میکنن هیچ مسئولیتی رو در قبال چه مسافر و چه راننده بعهده نمیگیرند فقط تعدادی پاسخگو هستن که فقط جواب تلفن میدن و پشتیبانی عملا وجود نداره
    • ترکمن IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      پول زور و حرام میگیرن
    • داریوش IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      صورت های مالی تپسی رو بخونی معلوم میشه تپسی پارسال 526 میلیارد درآمد داشت و حدود 926 میلیارد هزینه یعنی چهارصد میلیارد هزینه هاش بیشتر بود که اون رو هم از بانک وام گرفت.حالا برای اینکه یه سود نمایشی هم داشته باشه بیشتر هزینه ها رو برده تو دارایی های نامشهود ثبت کرده تا نشون بده شرکت سود ده هست
    • داریوش IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      تپسی عملا یه شرکت زیان ده هست حالا دوستان میگن باید کمسیون کم بشه. خوب این بر شاخ نشستن و بن بریدن هست.تپسی و اسنپ جمع بشه مسافر میمونه و تاکسی تلفنی و خطی و ...
    • mahdi IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      ینی واقعا حال آدم از همه اینا بهم میخوره هیچ خدماتی نمیدن بعد جالبیش اینجایه یسری مسافر با درک هم میگن اگه ناراحتی کار نکن خب اگه منو امثال من نباشیم ک کی تورو میخواد ببره مقصدت
    • علیرضا حشمدار IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعا این کمیسیون ها برای تاکسی اینترنتی بصرفه نیست من چند ماه با فشار بیشتری کارکردم هرچی کار کرده بودم خرج ماشین شد.
    • بهزاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      رانندها قراربود اعتصاب کنن چند روز کار نکنن ،بعد که میرفتی اسنپ رو نگاه میکردی همه فعال بودن ،اسنپ میدونه تحت هر شرایطی وبلایی سر رانندها بیاره باز پای کارهستن واسه بردگی ،داخل شهر کارکن اسنپ رو یکماه تحریم کنید
    • ایرانی AE ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام من یه جا آژانس کار میکردم صددرصد کمیسیون میدادم اگه باور ندارید از 118 بپرسید.
    • خان محمد DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      من هم تو شهر خودم اسنپ کار میکردم دیدم نمی صرفه الان آزاد کار میکنم و راضی هستم
    • جیکا DE ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      واقعا کسی که مدام اسنپ کار می کنه یا ماشین با باشه یا با پول مفت ماشین خریده آخه این کرایه و کمیسیون بیست درصد اصلا می صرفه کار کنی
    • داریوش IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      شما واقعا همچین پورسانتی به صاحب آژانس دادی ؟ من تجربه زیادی ندارم ولی از سال ۷۷ تجربه کار رو دارم من با تخفیف مدیر که دوستم بود ( ۱۰ % ) واسه بقیه هم ۱۲ الی ۱۵ بود بسته به مقدار فعالیت درضمن بنزین ۴۵ تومان بود
    • عباس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      واقعا خجالت داره طرح تشویقی که مثل قبل نیست سهمیه بنزین حذف شد
    • مردم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      من از عید تا حالا سفر نرفتم چون کرایه ها خیلی پایین اومده و هزینه ها بالا مقصر راننده است سفر ارزون میره باید تحریمش کنیم تا کاری برای اصلاح کرایه ها کنند این ظلم در حق ما
    • راننده IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      4 0
      من الان صفحه کلاچ تموم کردم پول ندارم عوض کنم کرایه ها هم نصف شده سفر نمیرم زن و بچم گرسنه هستند فردا جنگ شد از ما توقع نداشته باشید مدیر عامل اسنپ بره
    • اسماعیل فرامرزی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کرایه هانه درتوان اغلب مشترکان است ونه جوابگوهزینه های زندگی وخودرواونم بااین کرایه های پایین انتظارکولردرشرایط گرمای خوزستان رادارند
    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      من یک راننده اسنپ هستم واقعا کرایه ها برای راننده منصفانه نیست
    • احمد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      شرکت تعزیرات یک نهاد سرمایه داری است که فقط ظالم پرور ومظلوم کش است وقتی میگوییم کمیسیون اسنپ کم شود اسفنانی کرولال میشود ولی موقع دیگر گردنش کلفت میشود ومیگوید عجله دارم باید حذف شود نمیدانم رانندگان بیچاره چه بلایی سرش آوردند که عقده شده وسررانندگان خالی میکند
    • داریوش IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      بخدا قسم هر کی مفت کار کنه دار خون زن و بچه خودشو میفروشه که باید خودتو از زندگی و خانواده بگیری بری واسه جیب بقیه ۱۵ ساعت تا ۱۷ ساعت مثل خودم مفت بری کنیم من از صبح نرفتم با کرایه ۱۶ تومنی و ۲۲ تومنی
    • زضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      بدتر از اسنپ و تپسی مسئولینی هستند که به مشکلات مردم رسیدگی نمیکنند خدا ازشان نگزره
    • داوود IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اعتصاب اعتصاب اعتصاب دوستان یکبارهم که شده همت کنید پشت هم وایستید یک هفته ازاد کارکنید بخدانمیمیریدماهم اعتصاب میکنیم تاشماهم به حق خودتون برسید نه اینکه چندنفراعتصاب کنه شماخیال راحت مسافربیشتری سوارکنی تنهابرای حق خودم نمیگیم برای حق شماهم هست پس برادری کنیداینجاجنگ تیرتفنگ نیست
    • بهروز رفیعی US ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      خوب این هم از نظارت گر مسولین !که هرکسی به دلخواه خود کار میکند ستم وظلم برقشر ضعیف
    • فرشاد IN ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 0
      من راننده اسنپ یاسوج هستم صبح تا شب ۳۰۰ تومن بابدبختی کار میکنم به نظر خودتون مگه راننده همین برنج و گوشت و اقلام مصرفی که خودتون مصرف میکنید رو مصرف نمیکنه نکنه فک کردین راننده اسنپ گیاه خوار هست.بحث راننده اسنپ بحث کمیسیون نیست بحث کرایه پایین هست. اگه کرایه برا مسافر زیاد هست از اسنپ استفاده نکنه
    • فرشاد IN ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      من راننده اسنپ یاسوج هستم صبح تا شب ۳۰۰ تومن بابدبختی کار میکنم به نظر خودتون مگه راننده همین برنج و گوشت و اقلام مصرفی که خودتون مصرف میکنید رو مصرف نمیکنه نکنه فک کردین راننده اسنپ گیاه خوار هست.بحث راننده اسنپ بحث کمیسیون نیست بحث کرایه پایین هست. اگه کرایه برا مسافر زیاد هست از اسنپ استفاده نکنه
    • راننده بی نوا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام.‌‌..خبرگزاری مهر خدایی اگر میتونید کاری انجام بدهید،من راننده اسنپ موتور در شیراز هستم کرایه ها فوق العاده کم هستند ،کمسیون ۲۰ درصد پرداخت میکنم...شرکت هیچ گونه پشتیبانی خاصی انجام نمیدهد،اگر اعتراضی از طریق پشتیبان انجام دهیم،سریع مسدود می‌شویم...بارها به دلایل واهی مبلغ تشویقی را پرداخت نکرد
    • مهدی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      متاسفانه در تمام شهرها کمیسیون 20%است مثلا در اهواز که کلانشهر است نیز 20%است
    • M IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 1
      کمیسیون اسنپ23درصد شد صرف نمی کنه فعالیت کنیم.
    • کوروش IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 8
      درود بر شرکت معظم اسنپ ، هر کی ناراضیه از اسنپ خارج بشه
      • تو چی میگی نخاله کجای مال پدرت مگه IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
        1 0
        والله هیچ کسی راضی نیست با این قیمت ها
    • رضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آقا بخدا با این قیمت ها کار نکنید هرسال از سال قبل کرایه کمتر میشه و کمیسیون بیشتر ،این کار اسمش چیه آقای اسنپ،
    • Hamed IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      این کارا همش تقصیر خود دولت هستش از به طرف سهمیه بنزین نداد چون اسنپ و تپسی لیست رانندگانشونو میدن سازمان سوخت اونا باید بنزین واریز کنند بعد اینکه گزینه عجله دارم کاری کردن که دو شرکت حذف کنه پس چرا کرایه راننده تاکسی 45 درصد گرون کرد ولی به این دوتا شرکت میگه حق ندارین کرایه رو بالا ببرین
    • محمد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      منم قبلا راننده تپسی بودم الان یک ماه هستش که از تپسی اومدم بیرون و جلوی بیمارستان امام رضا وایمیستم یعنی خدا گواهه از تپسی خیلی بهتره خیلی
    • علی بهرامی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 2
      پیشنهادی به اسنپ و تپسی ،تا ۵ سفر راننده کمیسون ۲۰ درصد ،۵ تا ۱۰ سفر کمیسیون ۱۵ درصد ،و از ۱۰ سفر بالاتر کمیسیون ۵ درصد و بالای ۲۰ سفر کمیسیون رایگان
    • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      هزینه سفر رو مسافر پرداخت نمیکنه و می ره شرکت اسنپ هم هیچ کاری انجام نمیده فقط ۲۰ درصد کمیسیون رو از حساب راننده کم میکنه بخدا درست نیست
    • Farshid IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام کلیه مطالب شما رو من خوندم به این نتیجه رسیدم شما همونجوری که گزینه عجله دارم را برداشتین گزینه عجله ندارمم بردارید چرا مگه شما نمی‌خواید که زودتر برسید س چرا می‌گید عجله ندارم پس اون گزینه هم بردارید لطفاً در ضمن کرایه‌ها هنوز خیلی پایینه از پاسداران تا اسلامشهر مبلغ پیشنهادی ۱۵۰ هزار تومان آخ
    • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      حتما اسنپ میبخشه بخشش کجا بود بنده یه سفر۸۱هزارتومنی داشتم پایان سفر که رسیدم دیدم ۲۰هزارتومنشو اسنپ ورداشت چنددرصد حساب کرد که این مبلغو ورداشت
    • خانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اگه کارباشه وبه بالای ۴۰ ساله هادرشرکت ها کاربدن دیگه این همه ادم تواسنپ کارنمیکنن واقعا مفت حتی وانت هاروهم بیچاره کرده بهاین میگن استثمار
    • جعفر خسروی مرزنگو IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اصناف اگر نگران افزایش قیمت کرایه تاکسی ها ی اینترنتی است چرا در مورد کمیسیون ۲۰ درصدی آنها وارد نمیشه فقط ادعا دارند دستشون تو یه کاسه است
    • محمد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      شرکت تپسی امروزبرای من یک مسیرفرستاد۵۹کیلومتر۹۴هزارتومان درصورتی که اومسیر۱۰۰کیلومتربودیعنی کیلومتری باکسرکمسیون۸۰۰تومان این انصاف نیست بعدبرگشت بایدخالی برگردی یعنی کیلومتری ۴۰۰تومان این یعنی دزدی
    • حمید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام به خدا هر چی میگیم نرید کسی حرف گوش نمیکنه من یک هفته از بعد عید ی روز نرفتم به خدا ماشین که الان ۶۰۰ ملیون روشن کنی برا ۳ کیلومتر ۲۰ هزار تومن الان خود مسافرها خجالت میکشند ۱۵ تا ۲۰ تومن به راننده پول بدند فقط طرح میذارند طرف ۱۰ تا سفر بگیره اون طرف نمیدونه داده برا ۱۲۰ تومن پاداش ۱۵ ت
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      آژانس ها ۱۰ درصد کمسیون میگرفتن کرایه رفتو برگشتم میگرفتن‌‌‌‌‌.
    • سرداراحدزاده US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کمسیون زیاد میگیرن اصلا صرف نمیکنه کرایه کشی کنیم از روی ناچاری کرایه کشی میکنیم
    • سرداراحدزاده US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کمسیون زیاد میگیرن اصلا صرف نمیکنه کرایه کشی کنیم از روی ناچاری کرایه کشی میکنیم
    • سیاوش IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سیاوش - تهران منطقه 10 تو رو خدا به داد مردم برسید هر شب شرمنده بچه ها مون هستیم
    • ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 2
      خدا لعنت کن اسنپ رو بار بردم وسط راه چپ کردم با وجود این که بیمه مرسوله بودم خدا شاهده هیچ جوابی بهم ندادن 28 میلیون هزینه برام داشت حالا برین اسنپ ثبت نام کنید
      • سعید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
        1 0
        چپ کردن ماشین تقصیر خودت هست . کاری به اسنپ نداره . رانندگی ات را تغیر بده شاید بهتر شدی 😂😂
    • علیرضا FI ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام و خدا قوت خدمت همه عزیزان چی میشد برای شرکت اسنپ وتپسی هم مثل تمام وسایل نقلیه عمومی اتحادیه تشکیل میشد .
    • علی DK ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      کمیسیون در تبریز که کلانشهر هست ۲۰ درصد شده اون هم با یک ترفند بسیار حرفه‌ای
    • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      پول خوب اسب میگره چون کمیسیون ۲۰درصدی میگیره ۵تا۸درصدی بگیرن پول. زور میگیره راننده نمی صرفه با کرایه پاین و۲۰درصدی
    • عباس نامنی US ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      سلام من اسنپ باکس کار میکنم، تهران هم ایضا،اما کدوم سفر من 15 درصدی لحاظ شده، تماما بیست درصدی ایه و من واقعا راضی نیستم. جون من در خطره، هر دوساق پام پلاتین توشه، چرا باید بیست درصد کمیسیون بدم.
    • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      من دو سال بیکار شدم مجبور شدم با ماشین در اسنپ وتپسی کار کنم باور کنید با احترامی که برای تمام عزیزان زحمت کش راننده مشغول کار در این دو شرکت اینترنتی را دارند دارم از گدایی بهتر هست که دستت دراز نشه جلوی کسی ولی بعد این دوسال ۲۰ میلیون یک جا خرج ماشین کردم انشالله هیچ کس بیکار نباشه
    • محمدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      سلام بنده اسنپ باکس فعالیت داشتم پارسال برج۶ی ازخدابیخبرماشین خواست بنده قبول کردم اومدم باربزنم دیدم بارش نامتعارفه نزدم لغوکردم ولی اون خانم ازخدابی خبرزنگ زدبه پشتیبانی گفت راننده به من خسارت زده بنده بدون که باربرده باشم الان ازپارسال حسابمو مسدودکردن هروقت هم زنگ میزنم رسیدی نمیکن ازطرف اسنپ .
      • علی ق IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
        0 0
        احتمالا دادو بیداد یا فحاشی کردید یا اون مسافر اینجوری گزارش داده اگرنه هیچ وقت به خاطر قبول نکردن بار اسنپ یا تپسی مسدود نمیکنه
    • شهرام IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 1
      نابود باد اسنپ وتپسی
    • براتون ریدن بفرمایید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 1
      مرده شور هردو شرکت را ببره
    • رقیه صحرانیوش IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      پول بنزین را نمیدهد اسنپ و برای یک مسیر ۱۱ تومانی ۴ تومان بر میدارد .خانم بی سرپرست هستم ومجبور کار کردن در اسنپ هستم
    • مهدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 1
      کمیسیون رو کم کنید کجای دنیا همچین کمیسیون هایی ميگيرند
    • Iran IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اسنپ واپسین دارن کمیسیون۲۰درصدی شایدم۲۱ درصدی از من راننده کم میکنن اهواز بااین آب هوای گرم نبود بنزین باید تازه گولر روشن کنیم آخرشم کمیسیون۲۱درصدی داره کم میکنه
    • یعقوب IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 1
      نه اسنپ نه تپسی نه آژانس نه سرویس مدرسه مردم دارند به زور کرایه می دهند ولی حاضرند چیپس وپفک و تنقلات مضر بخرند و بخورند .ولی برای کرایه این چنین نیست
    • حجت IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      دوستان راننده سه سفر اخرتون را لغو کنید
    • حمید دیندار US ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      من قبلا ماشین مدل بالا داشتم وقتی سفر استانی میرفتم کمیسیون کم نمیشد اما از وقتی ماشینم را فروختم و مدل پایین گرفتم بابت سفر استانی کمیسیون کم میکنند..انگار هر چی ندار تر باشی بیشتر ازت میگیرند.. در ثانی مدت زیادیست که کمیسیون بیست درصد هست نه پانزده درصد..!
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      3 0
      اسنپ تنها چیزی که براش مهم هست پوله.راننده بردشون هست.
    • مجتبی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      رقم کمیسیون اسنپ و تپسی باید حداکثر۵درصد باشه،
      • احمدفریمانی FR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
        0 0
        آقااگرازچهارمیلیون راننده فعال میانگین روزی صدهزارتومان کمسیون بگیرن میشه روزی چهارصدمیلیارتومن. این پول توجیب کی میره؟ چراکسی نیست بداداین راننده برسه؟ من مسافربردم 59تومن11800کمسیون برداشتن. این ظلم نیست؟ یعنی راننده بااین خرج ماشین وزندگی واصطحلاک وسوخت میتونه زندگی کنه؟
    • حمید CZ ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      من یک روغن موتور خرید کردم ازاسنپ کارپی اونم با تخفیف به قیمت حدود۲۴۹هزارتومن پول دادم. بعد از مدتی دوباره همون روغن موتور را خریدم از بازار آزاد به قیمت ۲۱۵هزارتومن. خب اینم یه جور خدماتی هست از شرکت اسنپ که به سود خودش داره کار می‌کنه وبه فکر راننده نیست. ازاین دزدی آشکار تر مگه داریم.
    • حسین IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      یعنی دولت تعزیرات ما اینقدر بی عرضه هستن که نمیتونن جلوی این دزدی روبگیرن کمیسیون ۲۰درصد دزدیه حق الناس هست. ماشین از ما. بنزین ازما.اینترنت ازما. گوشی از ما. تمام خرجهای ماشین وغیره از ما. بعد کمیسیون ۲۰درصد بخدا ظلمه مگه اونا چکار میکنن. اسنپ الان روزانه درآمدش بالای ۳۰ملیارد تومنه فقط چرا چرا چرا
    • رضا IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      دوستان فکرچاره باشند،پیشنهادمیشه دوستان بجای اینکه اینجانق بزنیم وراه بجائی نبریم وگوشی هم شنوا نباشد راهش اینه درمرحله اول همه دوستان راننده اسنپ وتپسی بطورهمزمان وبدون توجه به تهدیدادوشایعات دستگاه خودراخامو‌ش ویک الی دوهفته کارنکنیم،فقط بایدیکجاجمع شیم.ایتا
    • احمد بن موسی IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      یادمه تو یک کلیپ اینستا فرار از زندان رو بازی میکردن بعد مثلا نقشه فرار رو روی پشت رفیقش حک کرده بود اما از بخت بد غذای زندان به طرف افتاده بود و نقشه دویست متری شده بود 200 کیلومتر که از سبزوار سر در آوردن اونم از فروشگاه مبل 😂دقیقا مثل نقشه هایی که اسنپ و تپسی میزنه میزنه 3 دقیقه تا مبدا اما 13دق
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      همشون دزدن دولت همه فشار را روی راننده ها گذاشته تا بلکه صدای مردم در خصوص کرایه بیرون نیایید اگر به مغز قضیه نگاه کنیید متوجه می‌شوید که چقدر داره از مردم دزدی میشه واقعا این حق ما نیست
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      تعزیرات درمورد اجاره خونه.مالیاتهای بالا.قیمت مسکن.قیمت خودرو.قیمت اقلام خوراکی ازجمله مرغ گوشت روغن تخم مرغ نظری نداره.فقط منتظره ببینه کجا مردم دوقرون کاسبی کنن اونجا سروکلشون پیدامیشه
    • رمضان لشکری US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      واقعا سخت هستش بااین استعلاک بالای ماشین وقتی گازم نداشته باشی ماشینت تک سوز باشه ثبت نام کردیم مخزن دوساله جوابی ندادن بااین کرایه کم توشه کوچک
    • رمضان لشکری US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      واقعا سخت هستش بااین استعلاک بالای ماشین وقتی گازم نداشته باشی ماشینت تک سوز باشه ثبت نام کردیم مخزن دوساله جوابی ندادن بااین کرایه کم توشه کوچک
    • محمد US ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      شما با یه باک بنزین یک میلیون درآمد داری . حرف منطقه بزن . دورغ مالیات ندارد . بگو ۱۰ میلیون .
    • سعید IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      من مدتی با اسنپ باکس با وانت کار کردم فقط حمالی بود کرایه وانت‌با سواری حدود ۳۰تومن فرق داره اونم با کمسیون ۲۰ دزصد فقط به فکر درامد خودشونن
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      تعزیرات به هیچی کار هداره تو این مملکت فقط سنگ میندازه و سهمیه شو میخواد. اسنپ تپسی هم ظاهراً سهمیه ندادند
    • راننده IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      ۵۰ درصدو از کجا آوردی؟ تو خود مریخم آژانسا همچین کمسیونی نمیگیرن.فقط بگم اسنپ داره خون راننده ها رو میخوره.با این هزینه های یدکی و قطعات و با این وضع آسفالت خیابونا و ترافیک و این کرایه های ناچیز واقعا خدارو خوش نمیاد.بخور نوش جونت ولی کمر راننده رو نشکن
    • کبارش IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      قضیه رو فقط به کمسیون بالا تقلیل ندید کومیسیون بالاست و بیست درصده ولی اگه کلا تپسی کمسییونم نگیره قطعات خودرو قیمتشون پنجاه درصد گرون شده و این با کمسیون کم جبران نمیشه
    • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      اقا بهترین و منصفانه ترین راه حل اینه که کمیسیون رو کم کنن کمیسیون بشه ۱۰ درصد هم راننده راضی هم مردم
    • امین US ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      اسنپ داری نون خودت رو میبری،
    • شهباز المندی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      شرکت اسنپ کلا داره حرام میخوره نه بنزین میدین نه تشویقیهامونو پراخت میکنین هر وقت تشویقی میدین با یه بهانه اونو پرداخت نمیکنید میگین سیستمی هست از شهر به روستا کرایه میزنید ۱۷تومن از اون هم کمیسیون میگیرین میمونه ۱۳تومن
    • Sh.b IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 1
      به نظر بنده رانندگان اسنپ کل ایران فقط یک ۲۴ ساعت اعتصاب کنن تا بینن چطور اسنپ به غلط کردم بیفته مگه راننده برده ست که هرچی مسافر گند سوار شه بعد مثل یک نوکر رفتار کنه با راننده و تکون بخوره راننده امتیاز منفی بده فقط کرایه ها چرا گرون نمیشه اسنپ چرا هی کمیسیون فقط،کم میکنی
    • امیر IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 1
      اگه فقط ۲ روز هیچکس کار نکنه همه چیز درست میشه فقط ۲ روز مطمئن باشید جای خالی راننده های اسنپ و تپسی مشخص میشه
    • سیروس جمالی.. IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      سلام..توروخدا ماشینای مدل پایینه ما اسنپیارو بگیرین ی صفرشو بدین لااقل تابستونا بتونیم کولر بگیریم...توروخدا قسم میدم😔
    • بهمن US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 1
      با سلام و خسته نباشید واقعا اسنپ بی صاحب و سوء استفاده گره، تا خودش طلب داره سریع از اعتبار کم میکنه، فرقی هم برای حق و ناحقش نداره، ولی اگر راننده طلب داشته باشه هیچ احدالناسی پاسخگو نیست، یک ماهه نتونستم با پشتیبانی تماس بگیرم و با مسئولی حرف بزنم، این چندمین کرایه ایه که از طرف اسنپ پرداخت نمیش
    • فرداد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 1
      مسافرا به شدت معترض که چرا عجله دارم و داشته شده یعنی طوری که یک ساعت زودتر باید بشینه پای اسنپ که با کرایه های مفت شاید یه ماشین پیداشه
    • معین آقاعلیخانی FR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      این شرکت اسنپ چرا زمانی که کرایه ها رو پایین میاره مثل صبح های روز جمعه یا تعطیلات رسمی یا زمان هایی که خیلی تهران خلوته کمیسیون رو نصف نمیکنه ؟ واقعا برای خودم متاسفم که دارم از ناچاری اسنپ کار میکنم
    • بهروز مهجورعنبرستان IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 1
      واقعا کرایه ها خیلی خیلی پایین است
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 1
      اسنپ خیلی داره کمیسیون برمی داره دیگه فکر ترافیک نمیکنه فکر راننده نیس آزاد کار کنی خیلی بهتره
    • mahmoo IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 0
      اخه چه ربطی به کمیسیون اسنپ داره . شما وقتی کرایه تاکسی 45 درصد گران شده . چرا اسنپ گران نشه ؟ مگه ما مفت بر هستیم . شما مثل تاکسی این ها رو گران کنید.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      صحبت در مورد اضافه شدن قیمت اسنپ با قوانین اسنپ جور نیست. چرا هیچ راننده اسنپ تقاضا نمیکند که حداقل قیمت کیلومتر سفر را اسنپ زیاد کند.چرا حداقلی برای آن اسنپ قرار نمی‌دهد.و هر چقدر بر اساس شرایط کم میکند.
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 1
      چرا کف قیمت هر کیلومتر دو هزار تومان به حداقل مثلاً پنج هزار تومان تغییر نکرده است. دوهزار تومان برای هر کیلومتر خیلی کم است.
    • ایمان IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      3 1
      به فرض کمیسیون بشه ۵ درصد، ده درصد درآمد ما افزایش پیدا کنه به خدا باز نمیصرفه.فروردین امسال برعکس هر سال قیمت ها نه تنها گران نشد که ارزان شد.هر سال فروردین گرون میشد.حالانمی‌دونم چرا امسال ارزون شد!باز تعزیرات بعد از حذف عجله دارم در دو نوبت به قیمت اسنپ و تپسی اشکال گرفت واقعا چرا؟؟؟ عجیب نیست!!!
      • محمد IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
        0 0
        تعزیرات هیچ کجا اقدام نمیکنه به داد مردم برسه. اما تو مورد اسنپ و تپسی یجوری عمل می‌کنه انگار راننده برده است مسافر مردمه!
    • سید IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      3 1
      کار با اسنپ یعنی گدای مگه 20درصد هم حق کمیسیون میشه مگه چکاری انجام میده،چه خبره
    • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      3 1
      دیگه تعزیرات کاملا داره یکجانبه و بی منطق عمل میکنه... آقا چرا نباید اسنپ تپسی گرون بشه!!!؟ مگه تو این مملکت تورم نیست!!! مگه حقوق افزایش نداشته؟ مگه تاکسی ۴۵ درصد گرون نشده! کل کمیسیون هم اضافه بشه به درآمد راننده باز ارزش نداره این سفرهای ارزون!
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 0
      تاکسی اینترنتی یعنی خرحمالی کردن برای بازار یابهای شبکه ای تازه اون هم تمام آورده توسط راننده به این میگن کلاهبرداری قرن
    • مهیار IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      3 1
      با سلام و تشکر از خبر گزاری مهر باید به اطلاع راننده ها برسونم اسنپ از تاریخ ۲۸اردیبهشت سال۱۴۰۳به جای افزایش کرایه و بنزین کمیسیون را در کل کشور افزایش داد انگار خوردن از جیب مردم به دهنش مزه کرده راننده های عزیز بیایید یک هفته کار نکنیم می‌دونم تو شرایط بدی هستیم ولی مفت بری مفت خوریش برای دیگرانه
    • سعید اسلامی ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
      3 0
      سلام متاسفانه هر چی تورم بالاتر میره کرایه واقعا پایین تر میاد الان زده اکباتان تا ولنجک ۶۰تومن واقعا این مسافت وسربالایی بنزین واصطحلاک ارزش رفتن داره کرایه بالا هم در اوج ترافیک ونابودی ماشین وراننده چ فایده قدری خدا روهم در نظر بگیرید مردم از سر بدبختی میان وگرنه آخرش هیچ
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
      0 0
      حتی اگر اسنپ کمیسیون نگیرد باز هم سفرها ارزان است. اسنپ و تپسی رقابت ارزان شدن با هم. را دراند. مسئله فقط کمسیون نیست اگر منصف باشیم کمیسیون اسنپ زیاد هم نیست. مسئله ارزان بودن کرایه است !
    • یوسف IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      0 0
      دیگه الان کرایه ها اونقدر کمه که اکثر اوقات خود مسافر میپرسه که چطوری با این کرایه کم کار میکنین، تازه خجالت میکشیم بگیم که ۲۱ درصدشو هم اسنپ برمیداره. اسنپ برای اکثر راننده ها شغل دوم هست. با دو سه روز کار نکردن کسی نمیمیره، اگه همه باهم تعطیل کنیم مجبور هستن قیمت هارو منصفانه کنن.
    • امید IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
      0 0
      دوستان همکاری که فرمایششون اینه که اتحاد داشته باشیم ....نه اینکه صنفی داریم که بتونیم همایش برگذار کنیم و حرفمون سره ۳ درصد شدن کمسیون اسنپ یکی بشه!!!جدا چی فکر میکنید باخودتون؟بدون صنف توافق امکان پذیر نیست ، راه دیگش اینه که براحتی دست از کار بکشی...میدونم ابتدای به ساکن سخت حتی لحظه ای بیکار بود
    • امید IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
      0 0
      نهایته کمسیون اسنپ ۳درصد....پنج درصد زیاده اون وقت باچه عشق حالی میریم کرایه پایین و درصد ۱۵....بخندیم که بنظم نود نه درصد راننده مقصره نیم درصد مسافر نیم درصد اسنپ...البته در خوشبینانه ترین حالت